Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Og:

Kan dere gi beng i å skrive om meg i pitteliten skrift? Goddamn, blir jo ør av å gå inn på alle innleggene! :wink:

Og meg i kjole? neppe. Kilt, ja. Kjole, nei. :sjarmor:

Kan underholde aline jeg, men ingen har kustus nok på meg til at jeg skal underholde andre as.... Og spess ikke som the full monty! :sjarmor:

*være megakjip*

:sjarmor:

.. når du er så nyskjerrig får du skylde deg selv...

Kilt er jo absolutt spennende .. har møtt min del av mannfolk på utdrikningslag i det :sjarmor: .. men du vil da skille deg litt for mye ut fra oss andre - og det er jo ikke bra.

.. og ang kustus... vet du egentlig hvor god kustus vi i fellesskap kan får på et stakkars superlam?? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utdrikningslag?? :o Jeg hakke giddi å lest noe særlig, så jeg aner ikke helt hva som skjer her nå... =P aliiineeeeeeeeee redd meeeeg! :tunge1:

.. og ang kustus... vet du egentlig hvor god kustus vi i fellesskap kan får på et stakkars superlam??

HEhehe.... tro ikke at jeg blir bekymret.. du burde vite mitt resumè nå... :sjarmor:

Skrevet

.. regnet da ikke med at du var bekymret .. :sjarmor:

.. og det er ikke bare snakk om utdrikningslag .. bare så du vet det .. og om Aline redder deg .. eller ....... gjenstår vel å se .. :ler:

Skrevet

... først så betviler du at jeg har kustus nok på deg til å få deg til å opptre sammen med meg som underholdning, også skal jeg REDDE deg??? :sjarmor:

komme da lammet, så skal aline redde deg!!! *gliiiiser ondt*... søøøøøte lille lammet, komme til snillllllle trygge aline!! *lokker supersøtt*

Skrevet

Ja ... hva er det ungdommen nå tildags???? :klø:

Skrevet

du kan så si!!

det er godt det er oss to billa! :bryllup::bryllup: (minus mannfolka)

Skrevet

:ler::Nikke:

.. men vi mangler vel fortsatt et par forlovere .. :ler2:

Skrevet

yupp... men ett par av dem er fraværende idag + at grønska vel ikke har vært å se i tråden på en stund? :roll:

Skrevet

Føler vi oss sviktet eller føler vi oss sviktet???

Skrevet

vi føler oss veeeeldig sviktet!!! :Nikke:

Skrevet
japp!! :kline:

... dette er kanskje å trekke det litt langt .. men la gå da :ler:

Skrevet

... dette er kanskje å trekke det litt langt .. men la gå da :ler:

prippen eller?

jeg for min del fikk mest lyst på japp!! :sikle:

Skrevet

prippen eller?

jeg for min del fikk mest lyst på japp!! :sikle:

Japp :ler::sikle:

Skrevet

Du vet hvor skjør og usikker jeg er aline.... Og så prøver du å lure meg?? :cry:

Skrevet

*lokker litt mer* kooomme da..... *frister med "trygg" klem*

lurer? jeg? *store uskyldige øyne*

Skrevet

........*blitt redd aline også og tusler avsted* :cry:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...