Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Fremhevede innlegg

Skrevet
*kniser henrykt og lister seg inn på bryllupp med skumle tanker*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

... superlammet til underholdning... Liveshow???) :hoppe:

selvsagt!! :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
og bruker selvsagt kjolen det er vist til' date=' kommer til å ta meg fryktelig godt ut i den, og superlammet får tilsvarende bare i bukser!! :sjarmor:[/quote']

Nei- lammet skal også ha den kjolen

Skrevet
*kniser henrykt og lister seg inn på bryllupp med skumle tanker*

.. men husk du kan ikke skrive som gjest der inne vet du .. og da får GA vite at du er vanskelig

Gjest Litjmæ
Skrevet

selvsagt!! :sjarmor:

Kanskje det passer bedre på utdrikkningslaget? For det må vel forresten også ligge i ansvarsoppgavene til forloverne??? *begynner å nynne på sangene fra The full Monty* :sjarmor:

Skrevet

Kanskje det passer bedre på utdrikkningslaget? For det må vel forresten også ligge i ansvarsoppgavene til forloverne??? *begynner å nynne på sangene fra The full Monty* :sjarmor:

:idesmil:

Skrevet

altså, var det meg eller var det meg som skulle ha alt ansvar for underholdningen?

jatakk begge deler er da en kjent og kjær uttalelse?

Gjest Anonymous
Skrevet

altså, var det meg eller var det meg som skulle ha alt ansvar for underholdningen?

jatakk begge deler er da en kjent og kjær uttalelse?

Skrevet

:bukke: takk takk...

.. og nå hadde jeg tenkt å sette meg på hendene mine ... men det gikk ikke gitt :ler:

(og aner jeg en svak antydning av ole-brumsk-filosofi her??)

Skrevet

Grats billa!

Og:

Kan dere gi beng i å skrive om meg i pitteliten skrift? Goddamn, blir jo ør av å gå inn på alle innleggene! :wink:

Og meg i kjole? neppe. Kilt, ja. Kjole, nei. :sjarmor:

Kan underholde aline jeg, men ingen har kustus nok på meg til at jeg skal underholde andre as.... Og spess ikke som the full monty! :sjarmor:

*være megakjip*

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Altså- jeg skal ha et tradisjonelt SMAKFULT utdrikknigs lag , med utkledning, utdriting på karl Johan, salg av sex leketøy og mannlige stripperer (lammekjøtt :sjarmor: )

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...