LilleBille Skrevet 2. februar 2005 #801 Del Skrevet 2. februar 2005 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #802 Del Skrevet 2. februar 2005 Ehm....*tenker hardt og tvinner blondt hår rundt en finger* *med barnslig stemme* Du kan jo ta kaldt vann i ansiktet, eller hoppe fort opp og ned, eller gå ut uten jakke så du fryser, eller skru opp radioen og synge innmari høyt, eller ta av deg på beina, eller danse likk for eksempel Kaldt vann- check Orker ikke hoppe opp og ned satt meg inn i kald bil - check synget høyt- check Ta av meg på beina - :klø: Danse likk??????? Er forsatt ikke våken Godt forsøk Litmæ Hellu Aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2005 #803 Del Skrevet 2. februar 2005 Danse likk??????? Det skulle være litt ikke likk... Jeg er ikke våken jeg heller :oops: Hm....... tom for ideer... Jo en til har jeg : Surfe på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. februar 2005 #804 Del Skrevet 2. februar 2005 :o Godt forsøk? Hm, skam den som gir seg da... :kysse: :blomst_opp: :enig_animasjon: Er du våken nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. februar 2005 #805 Del Skrevet 2. februar 2005 Det skulle være litt ikke likk... Jeg er ikke våken jeg heller :oops: Hm....... tom for ideer... Jo en til har jeg : Surfe på KG! Ypperlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #806 Del Skrevet 2. februar 2005 :o :o Nesten Skal bare danse litt Sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. februar 2005 #807 Del Skrevet 2. februar 2005 Go-go-go :-D Så danser vi alle sammen - det er en herlig onsdag morgen, solen skinner (snart hvertfall) og det er ikke lenge igjen til helg! Kom-igjen-nå-alle-sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. februar 2005 #808 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har desverre : LilleBille's Disease. Cause: early mornings Symptoms: excessive back pain, swearing, knee pain, shoulder pain .. og er nok ikke så dansbar ennå .. så jeg får nøye meg med å klappe takten og se på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #809 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg har desverre : LilleBille's Disease. Cause: early mornings Symptoms: excessive back pain, swearing, knee pain, shoulder pain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #810 Del Skrevet 3. februar 2005 god morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 3. februar 2005 #811 Del Skrevet 3. februar 2005 God morgen jenter! Te.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #812 Del Skrevet 3. februar 2005 God morgen... Ser du er i gang med "runden" Aline... - bare litt før meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #813 Del Skrevet 3. februar 2005 jepp, runden er noe av det første som må gjøres på morgenen!! viktig med rutiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #814 Del Skrevet 3. februar 2005 jepp' date=' runden er noe av det første som må gjøres på morgenen!! viktig med rutiner! [/quote'] Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #815 Del Skrevet 3. februar 2005 God Morgen jenter Er fryktelig i dag også , men det kommer seg vel. Har hatt en lite forlover dilemma, har liksom ikke hatt kun en mulig kandidat og synes det har vært vanskelig og bestemme, var nesten sånn at jeg vurderte og spørre noen her inne , "Virtuel" forlover, lurer på om det er noen andre som har hatt det før :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #816 Del Skrevet 3. februar 2005 Hvis du bare har en kandidat .. burde det vel ikke være så vanskelig å bestemme .. - om det ikke er det at du egentlig ikke ønsker henne (ham) da.. Men må egentlig forlovere være med lenger...? (det er nemlig skrekkelig lenge siden jeg giftet meg) ... det er jo ikke alle som tar med seg noen når de f.eks. gifter seg utenlands el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #817 Del Skrevet 3. februar 2005 virtuel forlover ja.. kunne jo vært artig! men dersom du har vansker med å velge, så er det jo noen som velger å ha to forlovere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #818 Del Skrevet 3. februar 2005 virtuel forlover ja.. kunne jo vært artig! . .. og noen må jo være de første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. februar 2005 #819 Del Skrevet 3. februar 2005 Billa, vil du gifte deg med meg? men vi må ha MINST fem forlovere altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. februar 2005 #820 Del Skrevet 3. februar 2005 :oops: Klart det ... og så er det bare å melde seg jenter (eller gutter) ... minst fem altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg