Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

neida, jeg er her, og jeg er veeeeeldig klar over at det er fredag!!! :sjarmor:

sitter og spiser marsipanbrød til dessert etter frokost!!! :o og koser meg med dagen!

*synger med* :digge::digge::danse::klappe::danse::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var kjempegodt, forsvant kjempefort og har bittelitt dårlig samvittighet nå, men pytt, det er freddan!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!! og ihvertfall når jeg var kjempeflink å trente godt i går + at jeg skal danse noen timer både i dag og mange i morgen!! dansen vekk jeg!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

God morgen, vil bare si hei.

Blir i godt humør av å se avatarene til Gamle Alex og LilleBille :ler: blir gjerne sittende og glane på den hoppinga en stund og lurer på om jeg ville vært i stend til det selv om jeg la meg i hardtrening :o

Hittil har det blitt med tanken...

Fredag - jippi - ønsker dere en god helg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vettu, det sliter jeg også med... med en gang så kjente jeg den ikke igjen i det hele tatt!!

uting å endre slik!! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*fyller opp maskinene*

I dag er jeg :Gjesp:- det blåste jo noe helt vannvittig i natt :o

Har hatt en fin helg , dro på handletur til svergie hvor vi sparte nesten kr 2000 på vogn og bilsete :-) , utrolig merkelig å gå til innkjøp av sånne ting i igjen.

Ellers så håper jeg at dere alle har hatt en flott helg jenter ( og gutter)

En stor :klem: til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lete for å finne den i dag også... Om ikke det var Trøffelhelten som sto som "eier".. på et ulogisk sted ville jeg sikkert ikke funnet den en gang. ... (Vil ha tilbake navnet..) LilleBille liker ikke forandringer .. enten det er navn/nick/avatarer el)

Ha en riktig god dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Måtte lete for å finne den i dag også... Om ikke det var Trøffelhelten som sto som "eier".. på et ulogisk sted ville jeg sikkert ikke funnet den en gang. ... (Vil ha tilbake navnet..) LilleBille liker ikke forandringer .. enten det er navn/nick/avatarer el)

Ha en riktig god dag :vinke:

Er ikke alltid jeg finner meg selv.

Burde kanskje forandre eier siden det kun er trøffel osm kan forandre tittel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

goood morning jenters.

suz, du har nettop kjøpt badevekt, hvordan vet du da at du ikke har gått ned noe? har du målt deg på den badevekta før du kjøpte den? :tunge1:

det er forskjell på badevekter, så selv om du måler det samme nå som du kanskje gjorde tidligere på en annen vekt, så er det først når du bruker en og samme vekta "fast" at du får den virkelige utviklinga!

så ha tålmodighet. ikke vei deg for ofte, kjør faste veiedager, en gang i uka eller en gang hver 14 dag, og ta ressultatet du får der.

ikke gi opp, du er jo kjempeflink med treninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det der med badevekter er noen rare greier

Jeg blir nå veid i hytt og pine synes jeg :roll: og jeg veier 3 forskjellige vekter hos jordmor ,hjemme og på legekontoret og det varier faktisk så mye som med 3 kilo :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Litjmæ

Det er kjempestor forskjell på vekter og ikke minst på når på dagen du veier deg! Drikk en liter vann, så veier du jo en kilo mer, gå på do så veier du mindre etc... ;)

Hvis du skal få "riktig" vekt skal du veie deg på morgenen etter at du har vært på do og før du har spist noe... Og som Aline sier, best å ta det en gang i uka eller annenhver uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det der med at sammenlignbar vekt skal skje på samme tid av døgnet osv.. men uansett hvordan vi vrir og vender på det veier jeg for mye... men jeg skal ikke syte mer nå - skal skjerpe meg og skal klare det...

Trass-Suzy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...