Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars Alex!

Av og til tar bare kroppen rotta på deg og gjør som den vil uten at hodet nødvendigvis er enig... Nyt roen og tenk på at du tar vare på babyen din du, så ordner det seg nok.

:trøste:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Er det hofta som krangler eller? Huff så kjedelig... :trøste:

Men som Aline sier - det er jo ikke en uhelbredelig "sykdom" da - det finnes mange verre ting...

Grattis med tomt da - kjempegøy jo!!

Skrevet

Gratulerer med tomt ... så gøy .. (og så slitsomt... for det å bygge tar på)

- synd med sykemeldingen.. - men du trenger det nok. Det er greit at graviditet ikke er en sykdom - og det er masse man kan gjøre ... men av og til sier kroppen fra - og da må man bare...

Se positivt på det .. og kos deg med å være gravid .. og kunne ta det litt med ro også. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk jenter :-) Dere er da gode og ha.

Vet at det er best for at jeg skal nyte det, men jeg er alt for rastløs til og bare gå hjemme.

Dagen blir så rar når man jobber til kl 12.00, er ikke så lett og dra hjem og slappe av når du allikevel skal hente på skolen , lage middag etc.

Nei huff det var fært som jeg kunne klage i dag- skjerpe seg :fy:

Skrevet

Kan du ikke prøve å starte litt senere i stedet da .. og jobbe 10-14 el. Så kan du ta det litt roligere på morgenen.. ?

Gjest Anonymous
Skrevet
Kan du ikke prøve å starte litt senere i stedet da .. og jobbe 10-14 el. Så kan du ta det litt roligere på morgenen.. ?

En kjempe god ide Lillebille- hvis jeg hadde en samarbeidsvillig sjef :-?

Skrevet

Skal jeg komme og sette meg på ham... :sjenert: .. eller noe sånt... Vi kan stille mannsterke vi og ta ham vet du... :plystre:

Glad jeg aldri har hatt sånne sjefer jeg... jeg har stort sett alltid kunnet gjøre "som jeg ville".. innen for rimelige grenser...

Gjest Anonymous
Skrevet
Skal jeg komme og sette meg på ham... :sjenert: .. eller noe sånt... Vi kan stille mannsterke vi og ta ham vet du... :plystre:

Glad jeg aldri har hatt sånne sjefer jeg... jeg har stort sett alltid kunnet gjøre "som jeg ville".. innen for rimelige grenser...

Ja det hadde vært bra- han fortjener en real omgang med juling, det eneste sim inntresserer ham er hvordan det vil påvirke ham :roll:

Skrevet

så tåpelig av sjefen din å ikke la deg jobbe slik det er best for deg da!!

kan du ikke få anbefaling fra legen om ett slikt tidspunkt? (vet ikke om det er mulig engang jeg altså, men tanken bare spratt ut liksom...)

Gjest Anonymous
Skrevet

kan du ikke få anbefaling fra legen om ett slikt tidspunkt? (vet ikke om det er mulig engang jeg altså, men tanken bare spratt ut liksom...)

Det må sjekkes :-) , takk

Gjest Anonymous
Skrevet

Hello :kline:

I bedre humør i dag Aline

* Forsyn dere- setter også frem litt bagels i dag*

I dag har jeg mye og gjøre på den korte tiden jeg skal være her , så jeg får vel se om jeg klarer og bruke tiden min produktivt- dvs, jobbe kjempekjapt også surfe :ler::wink:

Skrevet

*gomler i seg deilige bagels sammen med lettkakaoen*

jepp, mye bedre humør idag. :) og det er deilig. ¨

haste videre du Gamle Alex. ha en fin dag.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Mm, bagels og lettkakao, det hjalp på humøret gitt. Takk :-D

Skrevet

Jeg vil også ha bagels :( .. og her er det bare tørre knekkebrød...

Gjest Litjmæ
Skrevet

Så stille det var her da? Må jeg minne på allesammen om at det er freeeeedaaaaag i dag??? :sjarmor:

:hoppe::danse::hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...