LilleBille Skrevet 20. januar 2005 #661 Del Skrevet 20. januar 2005 Fryktelig sløv i dag.. men det har snødd her og. Ikke så mye' date=' men det hjelper veldig![/quote'] ... og hvordan skulle det hjelpe :klø: .. jeg har jo ikke sovet noe mer ... selv om bakken har blitt hvit her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #662 Del Skrevet 20. januar 2005 God Morgen Litt treig i dag, men jeg hadde masse jobb med engang jeg kom på kontoret :o - Makan til frekkhet. :-? Håper dere har forsynt dere selv, har nemlig kjøpt automat med alle de drikkene dere skulle ønske Begynner og få så vondt i bekkenet, kan nesten kun sitte 10 min av gangen :-? , ikke bra, men var hos osteopaten min i går og han klemte og tøyde og bøyde- Au Au, men det virker dessverre ikke som om det har hjulpet veldig mye :-? må vist jobbe ennå mer :o , kommer tilbake senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #663 Del Skrevet 20. januar 2005 Hjelper fordi det blir lysere ute og dermed blir jeg litt lettere i hodet Jobb?! Så frekt å kreve sånt av deg når du kommer på jobb da Al :-? Leit å høre at du har vondt... Håper det er mulig å gjøre noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 20. januar 2005 #664 Del Skrevet 20. januar 2005 morgen jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. januar 2005 #665 Del Skrevet 20. januar 2005 Sent oppe? Jeg? :o Ok da, jeg var faktisk ti minutter etter åtte på jobb i dag, bruker å være her rundt halv... Men jeg hadde liksom fortjent de ti minutterne ekstra i senga i dag synes jeg etter noen slitsomme dager! :trøste: Alex, håper det bedrer seg!! Og angående snø så hjelper det hvertfall veldig på humøret her i gården at det blir litt lysere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #666 Del Skrevet 20. januar 2005 Takk Jenter - dere er nå snille da. her er det også snø , deilig med litt lys, men det ser ikke ut til og bli liggende for lenge , blir fort slaps :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #667 Del Skrevet 20. januar 2005 Pust.. pes... arrrrgghh... NÅ er jeg så JÆVLIG sint på den inni sv... dusten av en gjest som jeg forsøker å debattere med på den ulvetråden... Er det mennesket TILBAKESTÅENDE eller hva?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. januar 2005 #668 Del Skrevet 20. januar 2005 Helt utrolig! Men det kan virke som du kanskje klarte å jage mennesket bort nå, så aldri så galt så det ikke er godt for noe I guess... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #669 Del Skrevet 20. januar 2005 kan ikke skjønne at du ga deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #670 Del Skrevet 20. januar 2005 kan ikke skjønne at du ga deg Måtte bare - det var den eneste måten å vinne på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. januar 2005 #671 Del Skrevet 20. januar 2005 Måtte bare - det var den eneste måten å vinne på... .. og så gjorde du et forsøk til.... men det hjalp ikke det heller Denne tok kaka synes jeg: Hvorfor er dere så slemme med meg bare fordi jeg vil diskutere på mine egne premisser (og fordi jeg har rett?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #672 Del Skrevet 20. januar 2005 Denne tok kaka synes jeg: I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. januar 2005 #673 Del Skrevet 20. januar 2005 Hadde egentlig ikke tenkt det, men klarte ikke å dy meg, jeg måtte legge inn en liten kommentar... sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. januar 2005 #674 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har skrevet flere innlegg jeg kunne trengt et ironiflagg på .. men har brukt tilbaketasten flittig .. og nøyer meg med å lese jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. januar 2005 #675 Del Skrevet 20. januar 2005 Ja noen ganger blir det bare for mye... Begynner å bli godt kjent med den tilbaketasten jeg og :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. januar 2005 #676 Del Skrevet 21. januar 2005 God morgen! Stille her i dag.. Ingen som har stått opp??? .. Jenter!!! det er ikke lørdag før i morgen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 21. januar 2005 #677 Del Skrevet 21. januar 2005 Det første jeg tenkte da jeg våkna i dag var "Gleder meg til i morra da skal jeg sove lenge" :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. januar 2005 #678 Del Skrevet 21. januar 2005 god morgen!!!! er litt træg idag, men nå er jeg oppe og snart våken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #679 Del Skrevet 21. januar 2005 For meg er det nesten lørdag- har fri Har dere klart over forsyne dere selv fra automaten ( dere har vel sett dem nye flotte maskinene min? ) Sender ut masse til alle jintene mine her inne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 21. januar 2005 #680 Del Skrevet 21. januar 2005 For meg er det nesten lørdag- har fri :evil: .. jeg har også nesten fri... (jobber egentlig ikke fredager .. men det blir bare ikke sånn) .. så nå ble jeg misunnelig.. .. - men kos deg på fridagen din .. du fortjener den.. håper du får "kost" vekk noen av vondtene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg