Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #641 Del Skrevet 19. januar 2005 Good morning sunshine! Eeh... rain and fog mener jeg... Morgen Her er det faktisk litt sol :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 19. januar 2005 #642 Del Skrevet 19. januar 2005 Good morning sunshine! Eeh... rain and fog mener jeg... ... jeg har blå himmel og fint vær jeg, er det ikke det hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. januar 2005 #643 Del Skrevet 19. januar 2005 ... jeg har blå himmel og fint vær jeg, er det ikke det hos deg? Nei, her er det møkkavær, husker ikke sist jeg så sola... Og alle andre har fint vær untatt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #644 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg gikk glipp av den ulvetråden. Orker ikke slenge meg inn i den nå. Nei, må nok begynne å sitte foran pc- 24/7 for å ikke gå glipp av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #645 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg gikk glipp av den ulvetråden. Orker ikke slenge meg inn i den nå. Nei' date= må nok begynne å sitte foran pc- 24/7 for å ikke gå glipp av noe. Øh- er det ikke det du gjør a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #646 Del Skrevet 19. januar 2005 Øh- er det ikke det du gjør a Næh. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2005 #647 Del Skrevet 19. januar 2005 Nå må jeg snart melde meg av den tråden... begynner å bli farlig irritert på en viss dame der som er uhyggelig usaklig.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #648 Del Skrevet 19. januar 2005 Nå må jeg snart melde meg av den tråden... begynner å bli farlig irritert på en viss dame der som er uhyggelig usaklig.... :evil: Takk for at du foret det inn med teskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2005 #649 Del Skrevet 19. januar 2005 Takk for at du foret det inn med teskje Jeg var på nippet til å analysere setningen og peke på objekt osv, men drøyde den... regnet med at det ble enda vanskeligere å skjønne for henne da.... Hun er jo håpløs å debattere med Alle andre i tråden har jeg jo blitt mer eller mindre enige med, men hun står der som en trassig treåring og peker vrælende på den døde ulven og hyyyler hver gang hun får et vanskelig motspørsmål.... *sukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #650 Del Skrevet 19. januar 2005 Hmmmm. Aner meg hvem du mener. *løpe og se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #651 Del Skrevet 19. januar 2005 Jepp, var som jeg trodde. Fortvil ikke Suz, vet om flere som synes det samme som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 #652 Del Skrevet 19. januar 2005 [ Alle andre i tråden har jeg jo blitt mer eller mindre enige med, men hun står der som en trassig treåring og peker vrælende på den døde ulven og hyyyler hver gang hun får et vanskelig motspørsmål.... *sukker* Sleng deg på du også da greeny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #653 Del Skrevet 19. januar 2005 Huff, orker ikke i dag. Kanskje litt senere. Har ikke lest heeeele tråden, den ble så lang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 19. januar 2005 #654 Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg og har prøvd å diskutere med henne, gåkke an... Bytt ut ulv med stakkars nordmenn og jeger med utlendinger, så har hun omtrent samme mening der og..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2005 #655 Del Skrevet 19. januar 2005 hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. januar 2005 #656 Del Skrevet 19. januar 2005 Skjønner .... lost cause. Men nå skal jeg klippe håret - hurra!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #657 Del Skrevet 20. januar 2005 Mornings Alex! Jeg er sååå sløv i dag.... ikke sovet godt og aner ikke hvorfor... Har med meg kaffekoppen og setter meg her for å vente så lenge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 20. januar 2005 #658 Del Skrevet 20. januar 2005 God morgen! Tar en kopp te i dag jeg, litt gruff i halsen. Men vet dere hva som har skjedd her? Det har snødd!!! Hurraaaaa :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. januar 2005 #659 Del Skrevet 20. januar 2005 God morgen! Flere litt trege på morgenen skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2005 #660 Del Skrevet 20. januar 2005 Fryktelig sløv i dag.. men det har snødd her og. Ikke så mye, men det hjelper veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg