Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Good morning sunshine! Eeh... rain and fog mener jeg...

Morgen

Her er det faktisk litt sol :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Good morning sunshine! Eeh... rain and fog mener jeg...

... jeg har blå himmel og fint vær jeg, er det ikke det hos deg?

Gjest Litjmæ
Skrevet

... jeg har blå himmel og fint vær jeg, er det ikke det hos deg?

Nei, her er det møkkavær, husker ikke sist jeg så sola... :sinna:

Og alle andre har fint vær untatt meg :grine:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg gikk glipp av den ulvetråden. Orker ikke slenge meg inn i den nå. Nei, må nok begynne å sitte foran pc- 24/7 for å ikke gå glipp av noe. :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg gikk glipp av den ulvetråden. Orker ikke slenge meg inn i den nå. Nei' date= må nok begynne å sitte foran pc- 24/7 for å ikke gå glipp av noe. :tunge1:

Øh- er det ikke det du gjør a :tunge1:

Gjest GreenSky
Skrevet

Øh- er det ikke det du gjør a  :tunge1:

Næh. :oops: :sjenert:

Skrevet

Nå må jeg snart melde meg av den tråden... begynner å bli farlig irritert på en viss dame der som er uhyggelig usaklig.... :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet
Nå må jeg snart melde meg av den tråden... begynner å bli farlig irritert på en viss dame der som er uhyggelig usaklig.... :evil:

:Nikke:

Takk for at du foret det inn med teskje :ler:

Skrevet

:Nikke:

Takk for at du foret det inn med teskje :ler:

Jeg var på nippet til å analysere setningen og peke på objekt osv, men drøyde den... regnet med at det ble enda vanskeligere å skjønne for henne da....

Hun er jo håpløs å debattere med :roll:

Alle andre i tråden har jeg jo blitt mer eller mindre enige med, men hun står der som en trassig treåring og peker vrælende på den døde ulven og hyyyler hver gang hun får et vanskelig motspørsmål.... *sukker*

Gjest GreenSky
Skrevet

Hmmmm. Aner meg hvem du mener. *løpe og se*

Gjest GreenSky
Skrevet

Jepp, var som jeg trodde. Fortvil ikke Suz, vet om flere som synes det samme som deg.

Gjest Anonymous
Skrevet
[

Alle andre i tråden har jeg jo blitt mer eller mindre enige med, men hun står der som en trassig treåring og peker vrælende på den døde ulven og hyyyler hver gang hun får et vanskelig motspørsmål.... *sukker*

:ler:

Sleng deg på du også da greeny

Gjest GreenSky
Skrevet

Huff, orker ikke i dag. Kanskje litt senere. Har ikke lest heeeele tråden, den ble så lang. :ler:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg og har prøvd å diskutere med henne, gåkke an... Bytt ut ulv med stakkars nordmenn og jeger med utlendinger, så har hun omtrent samme mening der og..... :roll:

Skrevet

Skjønner .... lost cause.

Men nå skal jeg klippe håret - hurra!!!! :-)

Skrevet

Mornings Alex!

Jeg er sååå sløv i dag.... ikke sovet godt og aner ikke hvorfor...

Har med meg kaffekoppen og setter meg her for å vente så lenge jeg :Gjesp:

Gjest Litjmæ
Skrevet

God morgen! Tar en kopp te i dag jeg, litt gruff i halsen. Men vet dere hva som har skjedd her? Det har snødd!!! Hurraaaaa :-D

Skrevet

God morgen! Flere litt trege på morgenen skjønner jeg :wink:

Skrevet

Fryktelig sløv i dag.. men det har snødd her og. Ikke så mye, men det hjelper veldig!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...