Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takker for pepsimaxen .. trenger nok den for å våkne.

Kjedelig med mor din .. når det gjelder bryllupsplanlegging. Skjønner jo det at hun er redd for at dere skal bli få i forhold til at de er mange .. men hva gjør vel egentlig det. :klø: .. så lenge dagen deres blir koselig - og dere får ha de gjestene dere vil (og noen dere kanskje må..)

.. du får lufte det her hos oss i stedet (eller inne på bryllup...) om hun ikke fort skjønner at det er utrolig dumt at hun ikke stiller opp for datteren sin i den sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk Lillebille :klem:

Det ordner segnok- men er blitt tatt litt på senga, trodde liksom ikke at det skulle bli sånn :roll: , men men.

begynner forestten og bli kjempe stor og man kan se utenpå magen når babyen beveger seg- litt alien like :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:roll:

Noen ganger kan man ønske seg foreldrene en viss plass, men så er de jo så ofte gode å ha også... Håper dere finner en løsning uansett!

Hehe, jeg drømte her om dagen at jeg hadde blitt plutselig gravid og magen var alt for langt opp og helt firkantig :o Aliens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

Kjedelig når familie og venner ikke oppfører seg slik man ønsker seg Alex. Skjønner deg godt.

Jeg er travel i dag jeg.. også på en mandag da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei

Litjmæ

:-)

Har du dagbok?

Måtte bare innom for og få masse ros for at jeg i dag har blitt ferdig med årsoppgjøret :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Hei

Litjmæ

:-)

Har du dagbok?

Måtte bare innom for og få masse ros for at jeg i dag har blitt ferdig med årsoppgjøret :-)

:klappe:

og nei, jeg har ikke noe dagbok nei, jeg invaderer din litt i stedet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Litjmæ- du vet at vi kan godt starte en for deg :sjarmor:

:ler: Jo det har jeg fått med meg, men jeg tror jeg sier pent neitakk jeg, trives så godt hos dere :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

:ler: Oki da- men det er bare å si fra :wink:

Men når jeg tenker meg om tror jeg egentlig verken jeg eller suzy ville ha vår...................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:redd:

*løper fort og gjemmer seg*

.. ingen fare .. de tar ikke sjansen på at vi blir borte fra deres - så derfor får vi heldigvis ikke vår egen ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Litjmæ
.. ingen fare .. de tar ikke sjansen på at vi blir borte fra deres - så derfor får vi heldigvis ikke vår egen ... :ler:

*peker hopper og peker litt til* Se her a dere - Lillebille har veldig lyst på og trenger faktisk dagbok asså, skynde dere og fikse da! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*peker hopper og peker litt til* Se her a dere - Lillebille har veldig lyst på og trenger faktisk dagbok asså, skynde dere og fikse da! :sjarmor:

:evil: :frustrert::sinna: .. ikke prøv dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nå gjerne ha dere på besøk hos meg og Alex jeg da, så derfor kommer jeg ikke til å lage noen dagbok til noen andre... :sjenert:

God morgen forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten så har billa og jeg adoptert Suzys dagbok for lenge siden, fellesdagbok fant vi vel ut at det var!! :ler:

god morgen ja. :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...