aline Skrevet 17. januar 2005 #581 Del Skrevet 17. januar 2005 morgen Gamle Alex. *forsyner seg med vann* håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. januar 2005 #582 Del Skrevet 17. januar 2005 Takker for pepsimaxen .. trenger nok den for å våkne. Kjedelig med mor din .. når det gjelder bryllupsplanlegging. Skjønner jo det at hun er redd for at dere skal bli få i forhold til at de er mange .. men hva gjør vel egentlig det. :klø: .. så lenge dagen deres blir koselig - og dere får ha de gjestene dere vil (og noen dere kanskje må..) .. du får lufte det her hos oss i stedet (eller inne på bryllup...) om hun ikke fort skjønner at det er utrolig dumt at hun ikke stiller opp for datteren sin i den sammenhengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #583 Del Skrevet 17. januar 2005 Takk Lillebille Det ordner segnok- men er blitt tatt litt på senga, trodde liksom ikke at det skulle bli sånn , men men. begynner forestten og bli kjempe stor og man kan se utenpå magen når babyen beveger seg- litt alien like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. januar 2005 #584 Del Skrevet 17. januar 2005 *Bilder i hodet* av "x-files-Alex" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. januar 2005 #585 Del Skrevet 17. januar 2005 Noen ganger kan man ønske seg foreldrene en viss plass, men så er de jo så ofte gode å ha også... Håper dere finner en løsning uansett! Hehe, jeg drømte her om dagen at jeg hadde blitt plutselig gravid og magen var alt for langt opp og helt firkantig :o Aliens.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. januar 2005 #586 Del Skrevet 17. januar 2005 God morgen jenter! Kjedelig når familie og venner ikke oppfører seg slik man ønsker seg Alex. Skjønner deg godt. Jeg er travel i dag jeg.. også på en mandag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. januar 2005 #587 Del Skrevet 17. januar 2005 Sniker inn og tar en liten kopp ettermiddagskaffe her, ble så forferdelig kaffetørst og trøtt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #588 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei Litjmæ :-) Har du dagbok? Måtte bare innom for og få masse ros for at jeg i dag har blitt ferdig med årsoppgjøret :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. januar 2005 #589 Del Skrevet 17. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. januar 2005 #590 Del Skrevet 17. januar 2005 Hei Litjmæ :-) Har du dagbok? Måtte bare innom for og få masse ros for at jeg i dag har blitt ferdig med årsoppgjøret :-) og nei, jeg har ikke noe dagbok nei, jeg invaderer din litt i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #591 Del Skrevet 17. januar 2005 :bukke: Litjmæ- du vet at vi kan godt starte en for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 17. januar 2005 #592 Del Skrevet 17. januar 2005 Ja vi kan starte dagbøker vi Undertegnede har nylig påtvunget Lilith en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. januar 2005 #593 Del Skrevet 17. januar 2005 Litjmæ- du vet at vi kan godt starte en for deg Jo det har jeg fått med meg, men jeg tror jeg sier pent neitakk jeg, trives så godt hos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2005 #594 Del Skrevet 17. januar 2005 Oki da- men det er bare å si fra Men når jeg tenker meg om tror jeg egentlig verken jeg eller suzy ville ha vår................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. januar 2005 #595 Del Skrevet 17. januar 2005 *løper fort og gjemmer seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. januar 2005 #596 Del Skrevet 17. januar 2005 *løper fort og gjemmer seg* .. ingen fare .. de tar ikke sjansen på at vi blir borte fra deres - så derfor får vi heldigvis ikke vår egen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. januar 2005 #597 Del Skrevet 17. januar 2005 .. ingen fare .. de tar ikke sjansen på at vi blir borte fra deres - så derfor får vi heldigvis ikke vår egen ... *peker hopper og peker litt til* Se her a dere - Lillebille har veldig lyst på og trenger faktisk dagbok asså, skynde dere og fikse da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. januar 2005 #598 Del Skrevet 17. januar 2005 *peker hopper og peker litt til* Se her a dere - Lillebille har veldig lyst på og trenger faktisk dagbok asså, skynde dere og fikse da! :evil: .. ikke prøv dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. januar 2005 #599 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg vil nå gjerne ha dere på besøk hos meg og Alex jeg da, så derfor kommer jeg ikke til å lage noen dagbok til noen andre... God morgen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 18. januar 2005 #600 Del Skrevet 18. januar 2005 dessuten så har billa og jeg adoptert Suzys dagbok for lenge siden, fellesdagbok fant vi vel ut at det var!! god morgen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg