Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Fremhevede innlegg

Skrevet
God *kremt* morgen... :)

Alex og magen sover visst leenge i dag :wink:

... eller så er det sjefen som sier hun må ta årsoppgjøret og sånt i stedet (eller opplæringen av vikaren)... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

hello :vinke:

Såååååååååå koselig med så mange hilsner :-)

Takk for eplekake Mysan- har du mer :sikle:

Jeg og magen+ sambo har vært en tur på Riksen for og snakke litt med jordmor.

Er det ingen som har servert dere noe som helst i dag :oops:

*skynder seg og sette frem nysmurte baugetter, kaffe, pepsi max , lettkakao og vann*

Gjest Litjmæ
Skrevet

*mumler* okey da, så kan vel jordmorprat godkjennes som fraværsgrunn :ler:

Tar gjerne en baguette og litt vann jeg da! Er så sulten nå etter trening :-D

Skrevet

Ja ja.. magen er jo grei grunn da... :):) (Mye bedre det enn vanskelige sjefer som venter at vi skal jobbe) Håper alt er bra med den hvertfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Litjmæ og lillebille-glad dere godkjenner fraværs grunnen :-)

Alt bra med magen ( regner jeg med ) var ikke på sjekk , kun samtale :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Så var det en ny morgen- Like mørk og trist som alle de andre. Godt jeg ikke er værsyk for da tror jeg at jeg hadde vært konstant deprimert.

* setter frem Kaffe, pepsimax, vann og lettkakao*

I går hadde jeg så vannvittig vondt i hofta, klarte nesten ikke gå, men jeg har verdens snilleste samboer som strøk, maserte og tøyde så i dag er det nesten bra :-)

Har ennå ikke gjort årsoppgavene :sjarmor: , skal ha opplæring igjen i dag, blir vanskelgi og velge -

Lære mer om KG eller regnskap- hva synes dere :klø:

Gjest Litjmæ
Skrevet
Lære mer om KG eller regnskap- hva synes dere :klø:

Ja hm... :klø: :ler:

Skrevet

God morgen .. var det her det var servering. :sjarmor:

Synes forresten spørsmålet ditt var litt rart jeg :klø: - er det egentlig noe tvil.. er det egentlig noe å spørre om... .. hva er mest interessant.. artig .. vanedannende og innimellom totalt idiotisk (ja da regnskap kan godt være idiotisk :tunge1: ) - jeg jeg er egnetlig ikke i tvil om hva jeg ville foretrukket å lære om :ler:

Du må jo passe på at vikaren ikke blir for effektiv vet'u.. for du skal vel tilbake i jobben senere :sjarmor:

.. (og sånn bare for å gni det inn ... jeg er nesten ferdig med mine årsoppgaver :tunge1: )

Gjest Anonymous
Skrevet

:tunge1: til Lillebille- ( egentlig bare sjalu :wink: )

*kaffe, lett kakao, vann og pepsimax* settes frem.

Er det noeh som snart har lyst på noe annent?

Deilig med torsdag, idag skal jeg passe to monster unger :-? , kan ikke si at jeg gleder meg , men men sånn er det når man sier ja :ler:

:klem: til alle :-)

Skrevet

:klem::tunge1: ..du kan bare ha det så godt... :ler: - jeg har alt det andre som ligger i stedet... :cry:

Torsdag er en deilig dag .. egentlig... Har egentlig fri fredager .. men av en eller annen grunn blir det til at jeg stort sett jobber - hvis det ikke er noe spesielt jeg skal..

Lurer på om jeg SKAL noe i morgen... :klø: sove kanskje .. men da våkner jeg vel lys våken sånn ved seks tiden .. som jeg gjør i helgene.. :evil: Hva kommer det av egentlig??? Trøtt som en strømpe på hverdagene .. og i helgene når jeg legger meg sent .. frisk og rask grytidlig.. :klaske:

Monsterunger... kan jo bli en utfordring :wink: (leste først mosterunger jeg... :ler: ) - lykke til

Skrevet

Juhuuu! Fredag og jeg er stuptrøtt og grumsete, men skal nok stå det over, som det heter... :roll:

God morgen Alex!! :vinke:

Gjest Anonymous
Skrevet

God morning jenter :vinke:

har fri i dag og bestemt meg for og ikke gjøre noe som helst i dag :sjarmor: - vi får se hvor lenge det varer :ler: før den dårlige sammvitigheten tar over :roll:

Er det noen som har lagt merke til at jeg faktisk har vært forlovet i noen uker nå og ennå ikke snakket bryllup- * stolt av meg selv* :ler:

Skrevet

Jeg har lagt merke til det ja - vi har vel mast mer på at du skal bli sånn Bridezilla enn du har... :oops: :ler:

Gjest Litjmæ
Skrevet

:ler:

Du er søt Alex!

Men vent nå... jo! Det er jo FREEEDAG I DAG!!! Hurra!!! :hoho:

:hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Så var det mandag igjen . Er utrolig :Gjesp:

Våknet kl 0500 og der lå jeg :o .

Har såvidt begynt og tenke litt bryllup, men er blitt veldig overasket over reaksjoenen til moren min, ingenting er noe liksom.''

Hun mener vi har for mange gjester- sambo har stor fam , så i mine øyne virker det som om hun er redd for at de skal bli mange og vi få. :roll:

hadde en kjempe krangel i går, jeg er enebarn og har altid diskutert alt med moren min og for meg er det helt naturlig og lufte ideer med henne , men det virker som om jeg ikke kan det ad dette.

Fryktelig rotete dette her, men men

Uansett setter frem kaffe, vann, pepsi max og lett kakao :-)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...