aline Skrevet 22. desember 2004 #501 Del Skrevet 22. desember 2004 hai snuppers!! bra du kommer innom! vi jobber jo hardt for at du skal vite vi tenker på deg selv når du ikke er her kan skjønne! Sender over en stoooor juleklem, sånn tilfelle du ikke er innom før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. desember 2004 #502 Del Skrevet 22. desember 2004 .. henger på julekelem jeg også.. så da har du hvertfall fått den. Koselig å se deg hvertfall - vi passer på vi vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. desember 2004 #503 Del Skrevet 23. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. desember 2004 #504 Del Skrevet 23. desember 2004 :nissekone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. desember 2004 #505 Del Skrevet 23. desember 2004 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. desember 2004 #506 Del Skrevet 26. desember 2004 Dytter litt på denne også jeg .. med en romjulshilsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #507 Del Skrevet 30. desember 2004 peek-a-boo! (smask) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. januar 2005 #508 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #509 Del Skrevet 3. januar 2005 Oki- Jeg er tilbake, etter en velfortjent juleferie hvor jeg kun har slappet av- Herlig :-) Virkelig fått ladet om batteriene og føler at jeg er litt på toppen av tingene igjen Lillebille :kysse: for at du har dyttet og Godt nytt år :-) Og hvem så jeg her- trøffel :o :o :o It is about time :fy: Til alle andre ( you know who) Happy New Year :kysse: Som beskrevet har jeg hatt det helt topp, kost meg masse med sambo og minien og forestten så er sambo ikke kun sambo lenger- Tror du ikke gutten gikk ned på et kne lille juleaften :o - sånn så jeg ut :hår: - så det er ikke rart jeg har hatt det topp Ikke nok med at jeg burde være inne på gravid forumet- nå må jeg også henge på bryllups forumet :o - det er skummle greier det - kanskje jeg blir ein slik ein brudzilla og fra nå kommer kun dagboken min til og omhandle servitetter og salmer yeah right Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #510 Del Skrevet 3. januar 2005 Oi- glemte og sette frem kaffe, Pepsi max og lett kakao. *Værsegod :-) * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 3. januar 2005 #511 Del Skrevet 3. januar 2005 WOWSER Alex! :o Gratulerer med forlovelse! Når er den store dagen, når blir du en bridezilla.. jeg aner store utviklingsmuligheter her.. ammetåke og bridezilla på en gang... *engstelig* Og godt nytt år! Deilig å ha deg tilbake!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 3. januar 2005 #512 Del Skrevet 3. januar 2005 Gratulerer .. så kjempekoselig - og det ser jo absolutt ut til at det blir et godt nytt år for deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. januar 2005 #513 Del Skrevet 3. januar 2005 grattis med forlovelse Gamle Alex!! du må ikke baaare bli gravid og giftesyk for oss da, trenger litt useriøst tøv også vet du, ihvertfall trenger vi det!! koselig å se deg igjen. godt nyttår til deg også forresten, og takk for lett-kakao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #514 Del Skrevet 3. januar 2005 WOWSER Alex! :o Gratulerer med forlovelse! Når er den store dagen, når blir du en bridezilla.. jeg aner store utviklingsmuligheter her.. ammetåke og bridezilla på en gang... *engstelig* Og godt nytt år! Deilig å ha deg tilbake!!! :kysse: Datoen er ikke satt. Vi tar egentlig det hele med knusende ro, det er nok ingen fare for at jeg blir en brudzilla - er ikke helt typen til og hisse meg opp over servitter ( kan ikke stave det engang :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #515 Del Skrevet 3. januar 2005 takk Lillebille og Aline :kysse: Tull og tøv blir det nok mest av tenker jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. januar 2005 #516 Del Skrevet 3. januar 2005 godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. januar 2005 #517 Del Skrevet 4. januar 2005 God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. januar 2005 #518 Del Skrevet 4. januar 2005 Datoen er ikke satt. Vi tar egentlig det hele med knusende ro, det er nok ingen fare for at jeg blir en brudzilla - er ikke helt typen til og hisse meg opp over servitter ( kan ikke stave det engang :oops: ) Jeg er egentlig ikke så innmari bekymra... God morgen forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #519 Del Skrevet 4. januar 2005 Hello Litt sent på den i dag- tur til legen hvor man som vanlig er en halvtime forsinket Jeg kikket faktisk litt inn på bryllups sidene i går men skal jeg være helt ærlig så synes jeg hele opplegget virker litt Det er jo avstemmninger på hvilken duk man skal ha , men men , vi er forskjellige og man vet jo aldri , kan være at jeg henger meg opp i en eller annen latterlig detalje jeg også. Setter frem kålrot og gulerøtter til slankerne og masse sjokolade og ribbe til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2005 #520 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg vil åååååååååååååååååå haaaaaaaaaa sjokolaaaaaaaadeeeeeeeeeeeeee...... *mumler innbitt* skal ikke -skal ikke-skal ikke- skal ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg