Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

hai snuppers!! :klem:

bra du kommer innom!

vi jobber jo hardt for at du skal vite vi tenker på deg selv når du ikke er her kan skjønne! :wink:

Sender over en stoooor juleklem, sånn tilfelle du ikke er innom før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem::nissevink: .. henger på julekelem jeg også.. så da har du hvertfall fått den.

Koselig å se deg hvertfall - vi passer på vi vet du...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Oki- Jeg er tilbake, etter en velfortjent juleferie hvor jeg kun har slappet av- Herlig :-)

Virkelig fått ladet om batteriene og føler at jeg er litt på toppen av tingene igjen :hoppe:

Lillebille :kysse: for at du har dyttet og Godt nytt år :-)

Og hvem så jeg her- trøffel :o :o :o :sjarmor::kline:

It is about time :fy: :kline:

Til alle andre ( you know who) Happy New Year :kysse:

Som beskrevet har jeg hatt det helt topp, kost meg masse med sambo og minien og forestten så er sambo ikke kun sambo lenger- Tror du ikke gutten gikk ned på et kne lille juleaften :o - sånn så jeg ut :hakeslepp::hjerter: :hår: :hoppe::wow: - så det er ikke rart jeg har hatt det topp :sjarmor:

Ikke nok med at jeg burde være inne på gravid forumet- nå må jeg også henge på bryllups forumet :o - det er skummle greier det :ler: - kanskje jeg blir ein slik ein brudzilla og fra nå kommer kun dagboken min til og omhandle servitetter og salmer

yeah right :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOWSER Alex! :o

Gratulerer med forlovelse! Når er den store dagen, når blir du en bridezilla.. jeg aner store utviklingsmuligheter her.. ammetåke og bridezilla på en gang... *engstelig*

Og godt nytt år! Deilig å ha deg tilbake!!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Gratulerer .. så kjempekoselig - og det ser jo absolutt ut til at det blir et godt nytt år for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: grattis med forlovelse Gamle Alex!!

du må ikke baaare bli gravid og giftesyk for oss da, trenger litt useriøst tøv også vet du, ihvertfall trenger vi det!! :ler:

koselig å se deg igjen.

godt nyttår til deg også forresten, og takk for lett-kakao. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
WOWSER Alex! :o

Gratulerer med forlovelse! Når er den store dagen, når blir du en bridezilla.. jeg aner store utviklingsmuligheter her.. ammetåke og bridezilla på en gang... *engstelig*

Og godt nytt år! Deilig å ha deg tilbake!!! :kysse:

:ler: Datoen er ikke satt.

Vi tar egentlig det hele med knusende ro, det er nok ingen fare for at jeg blir en brudzilla :ler: - er ikke helt typen til og hisse meg opp over servitter ( kan ikke stave det engang :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Datoen er ikke satt.

Vi tar egentlig det hele med knusende ro, det er nok ingen fare for at jeg blir en brudzilla :ler: - er ikke helt typen til og hisse meg opp over servitter ( kan ikke stave det engang :oops: )

Jeg er egentlig ikke så innmari bekymra...

God morgen forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hello :vinke:

Litt sent på den i dag- tur til legen hvor man som vanlig er en halvtime forsinket :roll:

Jeg kikket faktisk litt inn på bryllups sidene i går men skal jeg være helt ærlig så synes jeg hele opplegget virker litt :Gjesp:

Det er jo avstemmninger på hvilken duk man skal ha :roll: , men men , vi er forskjellige og man vet jo aldri , kan være at jeg henger meg opp i en eller annen latterlig detalje jeg også.

Setter frem kålrot og gulerøtter til slankerne og masse sjokolade og ribbe til meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil åååååååååååååååååå haaaaaaaaaa sjokolaaaaaaaadeeeeeeeeeeeeee...... :grine:

*mumler innbitt* skal ikke -skal ikke-skal ikke- skal ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...