Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå kommer vintern :-?

Formen er ok, gleder gruer meg til i morgen, men mest av alt har jeg litt kvaler for påskeferien.

Vi skalvære hjemme fordi det begynnner jo å nærme seg og nå med litt mer komplikasjoner en planlagt ( må sjekkes på sykehuset en gang i uken) så er det jo like greit, men synes det er synd for sambo og minien som elsker og gå på ski og det har det jo ikke blitt for mye av i vinter. Får nesten håpe det kommer litt mere snø så de kan dra på noen dagsturer :-)

Er det bra med dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Litjmæ

:vinke:

Godt å høre at formen er ok i alle fall :klem:

Bra her, drar hjem til Norge på påskeferie til helga, gleder meg kjempemasse. Det blir skigåing og norsk påskefeiring for første gang på mange år. Skal bli deilig med både fri og ski!

For dere blir det vel litt sånn "den som venter på noe godt"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Deilig med hjemmepåske også .. og om du bor i nærheten her ... har det jammen kommet nok sne til å gå på ski ... Nå er det mer sne enn det har vært i hele vinter nesten :evil:

Jeg liker ikke sne .. for jeg skulle ta "våronna" i påsken jeg .. og nå er ikke det mulig :(

Ellers gleder jeg meg til ferie .. har bare et par ting jeg må gjøre først .. men er liksom ikke helt i modus ennå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helluuu...

jeg fant dog ut en rimelig frustrerende ting ang påska....

flørteobjektet skal ha dattern, det er greit nok... men de skal til søstern hans, hu bor faktisk i området HER....

så det vil si at han skal være i osloområdet med datter, søs og resten av familien hele påska, uten at jeg får se ham!! :grine:

DET er frustrasjon det!!

så nå prøver jeg så godt jeg kan å påvirke ham til at om han nå skulle ha litt tid på kvelden en gang,..... så... ja... hei liksom!! :Hehe:

men han har hovedsaklig datters, så er forberedt på at det ikke går.

skal til ham helga etter påske, så holder vel ut men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt klart' date=' og jeg hinter i vei... uten å mase... etter min mening... :ler:[/quote']

Hinte og hinte .. og er han som mannfolk flest - skjønner han ikke bæret av det...

Klart han er "datterens" først og fremst ... men det kan jo tenktes at tante og niese har lyst til å "jente" litt sammen .. og er du heldig da ... (og jeg regner jo med at han også er klar) - så kanskje :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, det vil jo vise litt av hvor "klar" han kanskje er da?

ser på akkurat det med litt skrekk...

jeg kunne gjort mye for å få litt tid med ham, finner jo snart ut om det er gjensidig.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...