LilleBille Skrevet 1. mars 2005 #1161 Del Skrevet 1. mars 2005 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. mars 2005 #1162 Del Skrevet 1. mars 2005 God morgen! Ingen Alex her i dag heller? Jaja, tar litt te likevel jeg da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. mars 2005 #1163 Del Skrevet 1. mars 2005 god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. mars 2005 #1164 Del Skrevet 2. mars 2005 god morrrren (med skarre'r) (har fått litt dilla i hodet mitt) korrdan harrr dokkerrrr det??? (skarrer fremdeles) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. mars 2005 #1165 Del Skrevet 2. mars 2005 God morgen.. kan ikke skarre jeg .. men jeg kan rulle... - God morrrrgen .. og kan vel ikke annet enn å klage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mars 2005 #1166 Del Skrevet 2. mars 2005 God morran jeinnta! Æ må væl slå te me trøndersken min i dag æ da, ettersom de sjer ut som de e dialækt-dagen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #1167 Del Skrevet 2. mars 2005 Er helt utrolig at dere forsetter og skrive til meg , siden jeg ikke har vært innom mye. Håper alle er friske igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. mars 2005 #1168 Del Skrevet 2. mars 2005 Så godt å se deg! Hvordan står det til? Er det mye au-au fortsatt? Tenker på deg vi vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. mars 2005 #1169 Del Skrevet 4. mars 2005 god morgen... i dag er det fredag .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 7. mars 2005 #1170 Del Skrevet 7. mars 2005 God morgen igjen, mandag i dag.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. mars 2005 #1171 Del Skrevet 7. mars 2005 hupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. mars 2005 #1172 Del Skrevet 7. mars 2005 Heisann.. rolig her for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #1173 Del Skrevet 11. mars 2005 Heisann jenter Nå er det lenge siden jeg har vært her. Gikk liksom litt tom en stund og trengte en liten pause igjen. Har vel hatt litt av det samme som suzy, men spøkelser fra fortiden som fra tid til annen kommer frem og må bearbeides litt , men som billa skrev i hennes dagbok så er det godt at man klarer og legge det bort i gjen :-) 4 uker igjen til termin :o , men er temmelig lei så det blir deilig og bli " ferdig" , blir også 30 om en 9 dagers tid , men feiringen av den dagen blir ikke det helt store :-) Store til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. mars 2005 #1174 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei Alex!!! Så godt å se deg innom igjen :-) Det er rart med de spøkelsene - de er både gode og vonde og man må jobbe med dem med jevne mellomrom... Fire uker.. hoi.. da er du STOR nå tenker jeg :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. mars 2005 #1175 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei Alex!! Godt å se deg!! Har tenkt masse på deg og lurt på hvordan det står til. Godt å høre at du også har bearbeidet og gått videre - hva det nå var slags spøkelser du jobbet med. 4 uker igjen - så spennende da!! Også bursdag på toppen av det hele, så mye bra som skjer å se fram i mot :-D En liten :dagensrose: på forskudd da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. mars 2005 #1176 Del Skrevet 11. mars 2005 Koselig å se deg igjen. Og nå begynner vel virkelig Trøffels navn på boken å stemme det vel .. Går det bra med vondt'ene?? Regner med at det er deilig at det nærmer seg termin.. blir liksom litt lei på slutten .. og godt er vel egentlig det. Ha uansett en delig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 15. mars 2005 #1177 Del Skrevet 15. mars 2005 *henter seg en grønn te i maskinen og lurer spent på hvordan det går, snart bare tre uker igjen nå jo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mars 2005 #1178 Del Skrevet 15. mars 2005 God morgen. Trenger litt drikke til frokosten.. og da passer det å hente her (Regner med du begynner å bli rimelig lei nå GA?? .. - håper likevel formen er rimelig bra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #1179 Del Skrevet 15. mars 2005 Heisann :-) Så koselig at dere stikker innom Lei er nok det rette ordet ja. Var hos jordmor i dag og hun er litt bekymret for at babyen ikk efår nok næring så jg må inn på riksen for ultralyd og noen andre prøver. Ikke bekymre deg nå sier hun , man blir jo litt bekymret , men det er jo greit og få sjekket det men skulle gjerne ha vært der før torsdag, men men :-) 5 dager igjen til jeg blir 2 30 :o , hjlpes meg Fyller opp maskinene med pepsi max, kaffe , grønn te, vann- noen andre ønsker? Lett kakao Aline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 15. mars 2005 #1180 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Det går nok fint med babyen ja, kan skjønne du blir litt bekymret, men nå kommer ´n jo snart ut, ååh så spennende det blir :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg