Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny mus... :ler:

Ønsker dere en god helg.. selv skal jeg tilbringe den på sofaen eller i sengen under dyna .. influensaen har nemlig funnet meg.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trøste:

ikke morro å være sjuk da!! :-(

slappe masse av i helga da, og ta godt vare på deg selv, pleie deg godt! også krysser vi fingre og tær for at det går fort over! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.. nå er jeg desperat for å komme meg litt vekk fra sengen.. så jeg har dyttet innpå med drikke og hodepinetabletter og tar 5 minutters "pause" her :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp, kommer til å være mer her på kveldstid jeg og.

får vi noen ordning på jobb, så blir det vel like greit, for da blir jeg vel mindre her på dagtid... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njeeee... ikke en dårlig dag heller, bare trøtt og sur uten noen egentlig grunn. jobb da, som vanlig.... men glemte å sjekke hvor jeg var på p-pillebrettet, kanskje det har naturlige årsaker? :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen...

Trøtt, sur, syk .. og ellers er alt bare pyton. Tar et glass kald Pepsi max og setter meg i en krok og sturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: god morgen.

har nå løpt en halvtime på steppen + 50 situtps og 5 (klarte ikke fler enda...) push up! og tøying.

har vært kjempeflink hele forrige uke, men SYNES det på vekt og mål? nope!! :-x skitkropp...

KAN selvsagt ha noe med at jeg ikke klarer å holde meg unna snop...... bakte sjokolademuffins med kokos i går... frøys ned mange da, men tar opp en eller to hver dag....

var inne på noe med ppillebrettet i går da.... skal ha mensen på mandag.... hjelper vel ikke på humøret.. det forbannede er at i NESTE uke, DA får jeg jo besøk... :sinnatagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Så flink du er å trene på morran Aline! Dessverre er det jo sånn at hvis man spiser litt sjokolademuffins eller noe sånt, så går det opp i opp med treninga og man står stille. Ellers har det vært diskutert en del på kropp og helse om at dersom man har vært flink en uke, så vises det ikke på vekta før uka etter - så man må nesten være flink flere uker på rad ;) Så "hjelper" jo mensen også på kiloene da... OG humøret... Jeg er ferdig med mensen jeg, men har mensenhumør likevel... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp... har store planer om å være flink denne uka også, s jeg kanskje ser noe effekt om noen uker...

du ser jeg glatt overså det med muffinsen? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...