Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Huff - håper ikke du ikke har fått omgangssyke, den herjer noe helt vilt her ute og har gjort det utrolig lenge

Vil ikke!!! :sur:

Nå har Trøffel bedt om sletting av boka asså og jeg har bedt instendig om at de pm'er deg før de evt gjør noe.

Jeg skriver ikke noe her inne som jeg ikek kunne fortalt folk i virkeligheten også. Da er problemet løst liksom - dessuten kjenner jeg flere her "in person" OG jeg har blitt gjenkjent (av Tispa).

Det var ikke skummelt i det hele tatt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå har Trøffel bedt om sletting av boka asså og jeg har bedt instendig om at de pm'er deg før de evt gjør noe.

Jeg skriver ikke noe her inne som jeg ikek kunne fortalt folk i virkeligheten også. Da er problemet løst liksom - dessuten kjenner jeg flere her "in person" OG jeg har blitt gjenkjent (av Tispa).

Det var ikke skummelt i det hele tatt det

Jeg har ikke lyst til og bli gjennkjent her inne, og jeg kan altid starte en ny,hvor jeg også har kontrollen selv( når det kommer til sletting)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du gjør såklart som du vil Alex, men jeg hadde håpt du ikke ville slette...

:klem:

Fikk bare en skikkelig ekkel magefølese når jeg leste de andre trådene- dette høres dumt ut , men folks skjebner ble litt for virkelige- hvis du skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo det - derfor sier jeg at du må gjøre som du selv vil og føler for...

Men du er velkommen til meg om du vil "dagboke-deg" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Neineinei!

Ikke ta bort ungdomskilden min!

Jeg trenger min daglige humring over godmodig erting og kaffeslarven deres!

*vifter strengt med pekefingeren!*

Madley- en snikleser står frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Neineinei!

Ikke ta bort ungdomskilden min!

Jeg trenger min daglige humring over godmodig erting og kaffeslarven deres!

*vifter strengt med pekefingeren!*

Madley- en snikleser står frem

:hoppe:

Vi har snik- lesere :-)

HURRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei smuglesere :ler: ... og god morgen til alle. :)

I dag skal jeg ta det syke barnet til legen.. og krysser fingrene for at det ikke er noe (eller kanskje at det er noe han kan få medisin for.. for nå har han hanglet lenge)

Skjønner jo det kan kjennes skremmende ut om noen skulle kjenne en igjen.. Men du har da ikke utlevert noe skummelt .. så vidt jeg kan huske.

Selv er jeg ganske anonym her inne (og nei da ikke når det gjelder innlegg) ... og forteller vel ikke så vannvittig mye om personlige ting - .. men har møtt flere av dere i virkeligheten.. selv om det var kjempeskummelt første gang .. har det jo bare vært kjempekoselig og artig. (tar gjerne et treff igjen snart jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Delvis snikleser her...

Registrerte også at det har vært litt trøbbel i paradis rundt omkring her.

Jeg er åpen selv med ting som skjer, men det er fordi jeg har den holdningen IRL også at mennesker egentlig ikke er så grusomt forskjellige - ingen er sååå unike at det er verdensveltende nyheter man kommer med, mine trivialiteter kan neppe verken skade noen eller påvirke noen, tror jeg. Det er ikk enoe spesielt med mitt liv, mener jeg, så det virker ikke så skrekkelig farlig å fortelle litt. Det er jo harmløse greier de fleste av oss driver med??

Med mindre det dukker opp en og annen Charles Manson så føler jeg meg nokså trygg...

Men det har jo med innholdet å gjøre, selvfølgelig. Så lenge man ikke bretter ut en ANNENS liv slik man har sett eksempler på. Og selv da - så lenge man holder seg anonymt i et forum, så er det jo en ting, men som dere sier; flere og lfere møtes IRL, og det spørs om man ikke burde sortere fora litt klarere - går jo på en smell hvis man begynner å blande korta. Det kan jo også virke som om enkelte lever en parallell virkelighet her inne; lager seg en rollefigur eller noe sånt som umulig kan være real.

Tror ikke du skal være redd, Alex :-) Er det ikke nokså ryddig og greit det de fleste av oss driver med da?

Fikk en kommentar på i dagboken min at jeg lever her med "innsiden ut" :ler: og det kan sikkert virke sånn. Men hvem som helst med normalt selvbilde vil ikke regne med at noen ord på et forum har noen særlig betydning for noen utover den beskjedne underholdningsverdien den måtte ha for enkelte, og den sosiale verdien det har for dem som blir involvert.

SÅ mange sykinger kan det ikke være her??

*titter paranoid rundt seg* :ler:

Automaten din er genial, nettopp hatt meg litt sitron-te. Satt igjen noen cookies, siden det er fredag, bare spis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk *fiona*

Er enig i mye av det du skriver. Jeg vet at det jeg har skrevet ikke har såret noen eller at jeg har utlevert noen andre, men det var bare den følesen av anonymitet som forsvant, og at noen andre går ut på nett og begynner og utlevere enn , synes jeg var litt creepy. Dagboka blir stående :-) , men vil gjerne ha kontroll over den selv :-)

:vinke: Lillebille

Dere er utrolige gode og ha :-) er man bekymmret for noe så er det masse støtte erklærninger og fantastiske mennesker som kommer med innspill som for enn til og tenke og til og med ombestemme seg.

takk jenter dere er helt fantastiske :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Litjmæ

Håper dere finner ut av det hos legen LilleBille, kanskje det kan løses med en penicilinkur eller noe.

Ellers håper jeg også Fiona har rett om at det ikke er så mange sykinger her. ( :o ) Men så er det jo det der om at det noen ganger kan være lettere å fortelle ting med et tastatur og en skjerm mellom - enn i RL - så jeg kan godt forstå at det blir krøll for en del.

Mange bruker jo KG til å lufte problemer de har med andre også og da er det vel kanskje ikke alltid man legger to fingre mellom som man ev ville gjort face-to-face. Men som sagt, jeg tror da ikke du har gjort noe sånt GA!

:klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere er utrolige gode og ha  :-) er man bekymmret for noe så er det masse støtte erklærninger og fantastiske mennesker som kommer med innspill som for enn til og tenke og til og med ombestemme seg.

takk jenter dere er helt fantastiske :klem:

tar det med engang til for å være sikker på at dere leser det :-)

Mener det virkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...