Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #1021 Del Skrevet 10. februar 2005 God morgen Den var kort og presis. Hvordan går det med sykt barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. februar 2005 #1022 Del Skrevet 10. februar 2005 .. ja det var det .. Barnet er ikke friskt ennå nei.. ikke så mye feber men... :-( Kom sent for han har hostet i hele natt .. så nå sitter jeg på telefonen til legen .. og skal prøve å få tatt noen prøver om det kan være kikhoste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. februar 2005 #1023 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg mistenker at det er funnet på mest for å ha en unnskyldning' date=' men ellers synes jeg faktisk det er et brukbart prinsipp i mange tilfeller![/quote'] Enig med deg - kommer til å bli brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #1024 Del Skrevet 10. februar 2005 .. ja det var det .. Barnet er ikke friskt ennå nei.. ikke så mye feber men... :-( Kom sent for han har hostet i hele natt .. så nå sitter jeg på telefonen til legen .. og skal prøve å få tatt noen prøver om det kan være kikhoste.. Stakkars lilleblille barnet :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. februar 2005 #1025 Del Skrevet 10. februar 2005 .. og så er han også en liten mann .. med alle de symptomene det medfører når han er syk... Hva kommer det av egentlig. :klø: . (hver gang en av gutta mine er syke må jeg tenke på Øyvind Thorsens kåseri om mannfolk som er syke - og hvorfor de er sykere enn oss.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. februar 2005 #1026 Del Skrevet 10. februar 2005 .. og så er han også en liten mann .. med alle de symptomene det medfører når han er syk... Hva kommer det av egentlig. :klø: . (hver gang en av gutta mine er syke må jeg tenke på Øyvind Thorsens kåseri om mannfolk som er syke - og hvorfor de er sykere enn oss.. ) Jammen vi ER sykere! schempesykere! Husker når jeg nylig hadde det helt grusomt.. var forkjøla, trodde hver natt var min siste... Hoster enda, men tror jeg er utenfor livsfare! tror kanskje jeg har 37.8 i temp.... :-( *være litt redd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. februar 2005 #1027 Del Skrevet 10. februar 2005 Ja det har jeg jo etterhvert forstått... Dere har jo f.eks. et kjempe adamseple å få vondt i halsen i - det er jo noe helt annet med oss.. vi bare later som ... .. men det er godt det går bedre med deg nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #1028 Del Skrevet 10. februar 2005 Det er nok vanskelig å være mann ja. Så mange utstikkende ting å ta hensyn til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #1029 Del Skrevet 10. februar 2005 Jammen vi ER sykere! schempesykere! Husker når jeg nylig hadde det helt grusomt.. var forkjøla, trodde hver natt var min siste... Hoster enda, men tror jeg er utenfor livsfare! tror kanskje jeg har 37.8 i temp.... :-( *være litt redd* Dakar lamet :trøste: Har funnet ut at jeg tror jeg vil slette dagboka mi jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #1030 Del Skrevet 10. februar 2005 Har funnet ut at jeg tror jeg vil slette dagboka mi jeg :-? Nehei! Ikke lov! Hvor skal en stakkar få kaffe og te hen da da? :evil: Og så vil vi følge med hvordan det går med deg og hilse på også for tenk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. februar 2005 #1031 Del Skrevet 10. februar 2005 .. ja ja .. når du ikke vil ha oss her . . så får vi flytte permanent inn til Suzy vi da.. (og tenk hva du gjør med plasseringene våre på meldemslisten .. :fy: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #1032 Del Skrevet 10. februar 2005 .. (og tenk hva du gjør med plasseringene våre på meldemslisten .. :fy: ) :o Det hadde jeg ikke tenkt på. Nei tilbake i tenkeboksen med meg ( dessutten nekter Trøffel og samarbeide) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. februar 2005 #1033 Del Skrevet 11. februar 2005 Morn dø! FOR en start på dagen da.. jeg kommer jeg tuslende litt kvalm og sliten - og det første som møter meg er trusler om å slette dagboka!!! WHAT?! :o :-? Åffer det a? *Drikker vann og ser sur ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. februar 2005 #1034 Del Skrevet 11. februar 2005 *Støtter Suzy og LilleBille* God morgen forresten - FREEEEDAG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1035 Del Skrevet 11. februar 2005 Åffer det a? *Drikker vann og ser sur ut* Håper kvalmen blir bedre :trøste: Hvorfor? Vel fant vel ut av at det er ikke så morsomt hvis noen skulle gjennkjenne enn her inne :-? . Liker ikke den utviklingen som har vært her de siste dagenen. Ikke det at jeg skriver om det mest private men uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. februar 2005 #1036 Del Skrevet 11. februar 2005 Å men Alex da... De to guttebassene som har trukket seg ut er to HELT spesielle tilfeller og så lenge du ikke skriver noe som skaper konflikt med sambo (sånn som Kevin gjorde) eller lager drama av nesten ikkeno - eller bittelitt noe som var oppgjort på privaten allerede - det gjelder ikke deg og det komme det heller ikke til å gjøre. Helt sikkert. Tror jeg skal ta litt kaffe etter neste dotur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1037 Del Skrevet 11. februar 2005 Neida- jeg skjønner at det er hellt spesielle tifeller , men det fikk meg til og tenke litt da vet du Huff - håper ikke du ikke har fått omgangssyke, den herjer noe helt vilt her ute og har gjort det utrolig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 11. februar 2005 #1038 Del Skrevet 11. februar 2005 Må innrømme at jeg tenkte samme tanke jeg også, har ikke noe lyst til å bli gjenkjent, selv om jeg ikke skriver noe tull sånn sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 11. februar 2005 #1039 Del Skrevet 11. februar 2005 En hilsen fra en Eastenders-fan til en annen..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #1040 Del Skrevet 11. februar 2005 En hilsen fra en Eastenders-fan til en annen..! Trodde en stund jeg var den eneste i hele Norge men har skjønt at det er flere :-) Den 19 feb er det et ekstra program hvor de viser de beste happenings i EE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg