Suzy Skrevet 9. februar 2005 #1001 Del Skrevet 9. februar 2005 med sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. februar 2005 #1002 Del Skrevet 9. februar 2005 *slenger seg med og synger bursdagssang for sambon til GA* muffins... yummi!!! *kaster seg lykkelig over* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. februar 2005 #1003 Del Skrevet 9. februar 2005 *Fyller kaffekoppen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. februar 2005 #1004 Del Skrevet 9. februar 2005 *stemmer i* Håper dere koooser dere alle fire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #1005 Del Skrevet 9. februar 2005 Takk jinter. * Takk for oppsummering Suzy, det er flaut hvor engasjert man blir* :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. februar 2005 #1006 Del Skrevet 9. februar 2005 God morgen .. sen i dag. Tok det litt rolig med det syke barnet .. Nå begynner han heldigvis å bli litt bedre.. - men det er deilig ikke å stresse avgårde før jeg har sett skikkelig hvordan han er. Selv 14-15-åringer blir litt små og trufse når de er syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 9. februar 2005 #1007 Del Skrevet 9. februar 2005 Blir ganske liten og tufsete når jeg er syk jeg også, var det i går, ble helt satt ut. Det skjer kanskje en gang per fem år også da, jeg blir jo liksom aldri syk For ikke å snakke om syke mannfolk da, DE er syke de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. februar 2005 #1008 Del Skrevet 9. februar 2005 Takk jinter. * Takk for oppsummering Suzy, det er flaut hvor engasjert man blir* :oops: Bare hyggelig.. jeg vet akkruat hvordan det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #1009 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen flere som har stått opp her eller ble det bursdagsfeiring til lang på natt i går kanskje? *sniker seg inn og trykker fram en grønn te fra maskina - sååå flink og sunn i dag for tenk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. februar 2005 #1010 Del Skrevet 10. februar 2005 Supersunne Litjmæ... *beundrende* Jeg har med meg kaffe jeg - ikke sunn i det hele tatt, men snart våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #1011 Del Skrevet 10. februar 2005 Hehe Man må jo passe på å si fra når man er sunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #1012 Del Skrevet 10. februar 2005 Morgen :-) Koste oss fært i går , med god middag og kake og jordbær. Unnet meg til og med et glass vin :o ( tør og si det her, men ikke inne på gravid ) Ellers så er det fryktelig au- au om dagen, dette er noe av det vondeste jeg har vært med på :-( , så det ser ut som dette er siste dag på jobben en stund :-? , men har jo maskinen hjemme så borte blir jeg ikke, men skal passe på og fylle opp maskinene godt for er kanskje ikke innom så tidlig . og til alle dere som er innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #1013 Del Skrevet 10. februar 2005 Hihi, hvis du ikke fisker etter pekefingrer så er det nok ikke så lurt å si det på graviditet nei, men vi unner deg et glass vin vi vennen Og masse kake og jordbær :-D Skulle gjerne tatt noen av au-au-ene dine jeg. Synd at du ikke får jobbet mer når du har lyst til det selv, er dette en slags variant av man får lide litt for skjønnheten tror dere? :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #1014 Del Skrevet 10. februar 2005 er dette en slags variant av man får lide litt for skjønnheten tror dere? :trøste: Ja vi får da virkelig håpe at ungen er skjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #1015 Del Skrevet 10. februar 2005 Det vil jeg tro ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. februar 2005 #1016 Del Skrevet 10. februar 2005 Her er det ingen refs å få for vinglasset.. jeg tror det går fint med sånt jeg så lenge det er unntaket og ikke regelen. Stakkar Alex - det er så leit at du har vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #1017 Del Skrevet 10. februar 2005 Japp, her i Sverige har de et uttrykk som heter "En gang er ingen gang". Tas imidlertidig mest i bruk når de taper for Norge i idrett, nå sist i håndball-VM for menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. februar 2005 #1018 Del Skrevet 10. februar 2005 Japp, her i Sverige har de et uttrykk som heter "En gang er ingen gang". Tas imidlertidig mest i bruk når de taper for Norge i idrett, nå sist i håndball-VM for menn Luringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. februar 2005 #1019 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg mistenker at det er funnet på mest for å ha en unnskyldning, men ellers synes jeg faktisk det er et brukbart prinsipp i mange tilfeller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. februar 2005 #1020 Del Skrevet 10. februar 2005 God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg