Suzy Skrevet 4. februar 2005 #941 Del Skrevet 4. februar 2005 .. godt å se at du ikke klarer å holde deg unna Suz Jeg prøver ikke engang... Bare lån meg en laptop så er jeg her. Gruer meg til å kjøre hjem...laaaaaangt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 4. februar 2005 #942 Del Skrevet 4. februar 2005 Hellu grimstad. og wodan: jasså? noe du vil kanskje? eller noe du vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #943 Del Skrevet 4. februar 2005 Hellu Grimstad og alle andre som har overtatt dagboken min- lammekjøtt, høner m.m Ikke en god dag, har akkurat vært hos legen og fått bekreftet start på bekkenløsning :-? , for det første er det vannvittig vondt og ikke der du ville tro, det er skambenet som skrangler og hei det er vondt det, beklager litt detaljer , men måtte klage litt her :oops: Fikk kranglet meg til en uke til med 50 % sykemelding , men han ( legen) kunne nesten garantere at etter det ville jeg bli sykmeldt 100 % :-( Blæ :veldigsur: men det er fredag så ha en flott helg girlies og kjøttretter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2005 #944 Del Skrevet 4. februar 2005 uffe da.. :trøste: men være flink å hør på doktor, så er det noen som kommer seg litt igjen.... men det er freddan ja, så det er tid for kos uansett! wodan: åssen kan du tro det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #945 Del Skrevet 4. februar 2005 Ikke en god dag, har akkurat vært hos legen og fått bekreftet start på bekkenløsning :-? , for det første er det vannvittig vondt og ikke der du ville tro, det er skambenet som skrangler og hei det er vondt det, beklager litt detaljer , men måtte klage litt her :oops: Fikk kranglet meg til en uke til med 50 % sykemelding , men han ( legen) kunne nesten garantere at etter det ville jeg bli sykmeldt 100 % :-( Blæ :veldigsur: :-( Huff, så kjipt, det hørtes virkelig ikke godt ut nei. Hvordan er "prognosene" for bekkenløsning da, finnes det mulighet for at det kan bli bedre etter hvert? Eller må du bare vente til lillemann/mor kommer ut liksom? Og når er det du har termin forresten? Uansett :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #946 Del Skrevet 4. februar 2005 Legen sa at sjansene for å bli bra før fødsel er veldig små, men på den andre siden er jeg heldig som ikke ar hatt noen problemer før :-) Termin er 10 april :-) Takk jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #947 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er jo sant og da har du jo bare litt over to måneder igjen uansett da! Wow, så spennende :-D Vet du kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #948 Del Skrevet 4. februar 2005 ja, det blir en jente, har en jente fra før på 6 :-) Har du barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #949 Del Skrevet 4. februar 2005 Herlig, to kosejenter da Perfekt med en storesøster som kan hjelpe til! Men ingen barn her nei, hvis du ikke regner med meg selv da, jeg er jo bare barnet, eller smårips som Aline sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #950 Del Skrevet 4. februar 2005 Herlig, to kosejenter da Perfekt med en storesøster som kan hjelpe til! Men ingen barn her nei, hvis du ikke regner med meg selv da, jeg er jo bare barnet, eller smårips som Aline sier Er ikke du 24? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #951 Del Skrevet 4. februar 2005 Er ikke du 24? Og 35+ i mental alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. februar 2005 #952 Del Skrevet 4. februar 2005 :trøste: Kjedelig med bekkenløsning - men det viktigste nå er å ta vare på deg selv. Godt det ikke er så vannvittig lenge igjen.. for da ville det fort bli lange dager. Så.. ta vare op deg selv og ikke gjør mer enn det du "må".. Ha en riktig god helg.. og kos dere alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #953 Del Skrevet 4. februar 2005 35 mental aldre da er det på tide med noen mentale barn da takk lillebille :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #954 Del Skrevet 4. februar 2005 35 mental aldre da er det på tide med noen mentale barn da Oh my god, reduserer mental alder med minst ti år med en gang Neida, men det er ikke aktuelt enda for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 4. februar 2005 #955 Del Skrevet 4. februar 2005 Bekkenløsning er forferdelig å gå med, begynte i 4. måned... jeg var pga flytting ikke så lur at jeg fikk fulgt det opp etter fødselen, så det er vel det eneste jeg kan si; følg det opp og ta alt du får av tilbud om behandling etter fødselen, for selv om jeg var heldig og stort sett fungerer fint er det ingen tvil om at bekkenet mitt ikke helt er det samme som før. Pass på deg selv og snuppa :-) God helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2005 #956 Del Skrevet 4. februar 2005 Takk *fiona* Ha en flott helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. februar 2005 #957 Del Skrevet 4. februar 2005 god helg ga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #958 Del Skrevet 4. februar 2005 God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. februar 2005 #959 Del Skrevet 4. februar 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. februar 2005 #960 Del Skrevet 4. februar 2005 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...5998&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg