Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #781 Del Skrevet 1. februar 2005 sjoookooolaaaadeeeee... jeg kjente lukten helt bort i tråden min... Tok med kaffe latte tilfelle noen vil supplere tusen kalorier med tusen kalorier til :o *kjenner på cellulittene* Neida, går så fint atte!!! God morgen! Herlig Velkommen skal du være. Skjærer et stooooooooooort stykke til *Fiona* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #782 Del Skrevet 1. februar 2005 *drikker vann og er snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #783 Del Skrevet 1. februar 2005 *drikker vann og er snurt* Skal ha med gulerøtter i morgen jeg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #784 Del Skrevet 1. februar 2005 Skal ha med gulerøtter i morgen jeg :trøste: Næh.. bare la meg furte - jeg liker det litt Bare ha isvann klart så er jeg fornøyd. Skal ikke spise noe mellom måltidene har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. februar 2005 #785 Del Skrevet 1. februar 2005 Nå innså jeg at det er fortsatt leenge til lunsj. Og jeg er SULTEN... *tusler ut for å se om det finnes noe frukt noe sted...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. februar 2005 #786 Del Skrevet 1. februar 2005 Behøvde dere ha sagt det om mat da :evil: .. sulten jeg og.. og her er det bare tørre kjekkebrød .. og halvråtne epler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #787 Del Skrevet 1. februar 2005 Behøvde dere ha sagt det om mat da :evil: .. sulten jeg og.. og her er det bare tørre kjekkebrød .. og halvråtne epler... Uæh... så guffent. Drikk vann - det er i allefall sunt og fyller magen litt så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 1. februar 2005 #788 Del Skrevet 1. februar 2005 *nikker enig, drikker vann og gumler banan...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #789 Del Skrevet 1. februar 2005 * har lyst på ribbe* :o :-? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. februar 2005 #790 Del Skrevet 1. februar 2005 :o Ribbe??? drikker vann og drømmer om mcturer til europa jeg da.... trenger ikke ribbe da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #791 Del Skrevet 1. februar 2005 * har lyst på ribbe* :o :-? :-( Aj, aj.. så gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 1. februar 2005 #792 Del Skrevet 1. februar 2005 Aj, aj.. så gravid .. så gravid ble jeg aldri jeg... at jeg skulle få lyst på ribbe sånn helt ut av det blå.. (men er sulten og har lyst på mye annet altså ....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #793 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er det eneste jeg har hatt skikkleig lyst på- har hatt det siden jul :-? men klarer heldigvis og kontrollere meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. februar 2005 #794 Del Skrevet 1. februar 2005 Det er det eneste jeg har hatt skikkleig lyst på- har hatt det siden jul :-? men klarer heldigvis og kontrollere meg Hi, hi! Jeg hadde skikkelig dilla på oliven og fetaost da jeg gikk med dattern. Spiste en kjempekladd med feta og en pose oliven (innvandrerbutikk som hadde løsvekt av begge deler) og loff til såklart... DET var deilig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2005 #795 Del Skrevet 2. februar 2005 Morn på deg! *slenger seg ned med kaffekoppen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. februar 2005 #796 Del Skrevet 2. februar 2005 God morgen! *piiip-piip-piip* Hei Alex! Maskina er tom for tevann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #797 Del Skrevet 2. februar 2005 *skynder meg og fylle opp* Er stup trøtt i dag Tror jeg har våknet hver time i natt + hver gang jeg skulle snu meg :-? var på før premieren på Evita i går, det var gøy, selv om Berit -Smerit ( for de som ikke har små barn er det Mia Gundersen i U-hu ) ikke er min favoritt, var det ganske bra. Ble ikke tatt med storm men det var en fin oppstilling Noen ideer foruten kaffe som kan holde meg våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. februar 2005 #798 Del Skrevet 2. februar 2005 Noen ideer foruten kaffe som kan holde meg våken Ehm....*tenker hardt og tvinner blondt hår rundt en finger* *med barnslig stemme* Du kan jo ta kaldt vann i ansiktet, eller hoppe fort opp og ned, eller gå ut uten jakke så du fryser, eller skru opp radioen og synge innmari høyt, eller ta av deg på beina, eller danse likk for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 2. februar 2005 #799 Del Skrevet 2. februar 2005 Thanx Hm, finne på underholdning så du holder deg våken vi da? Nå ble jeg jo sliten her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. februar 2005 #800 Del Skrevet 2. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg