Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
sjoookooolaaaadeeeee... jeg kjente lukten helt bort i tråden min... :ler:

Tok med kaffe latte tilfelle noen vil supplere tusen kalorier med tusen kalorier til :o

*kjenner på cellulittene* Neida, går så fint atte!!! :ler:

God morgen!

:hoho: Herlig

Velkommen skal du være.

Skjærer et stooooooooooort stykke til *Fiona*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ha med gulerøtter i morgen jeg :trøste:

Næh.. bare la meg furte - jeg liker det litt :wink:

Bare ha isvann klart så er jeg fornøyd. Skal ikke spise noe mellom måltidene har jeg funnet ut :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:(

Nå innså jeg at det er fortsatt leenge til lunsj. Og jeg er SULTEN... *tusler ut for å se om det finnes noe frukt noe sted...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøvde dere ha sagt det om mat da :evil: .. sulten jeg og.. og her er det bare tørre kjekkebrød .. og halvråtne epler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Behøvde dere ha sagt det om mat da :evil: .. sulten jeg og.. og her er det bare tørre kjekkebrød .. og halvråtne epler...

Uæh... så guffent.

Drikk vann - det er i allefall sunt og fyller magen litt så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, aj.. så gravid :hoho:

:ler: .. så gravid ble jeg aldri jeg... at jeg skulle få lyst på ribbe sånn helt ut av det blå..

(men er sulten og har lyst på mye annet altså ....) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er det eneste jeg har hatt skikkleig lyst på- har hatt det siden jul :-? men klarer heldigvis og kontrollere meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det eneste jeg har hatt skikkleig lyst på- har hatt det siden jul :-? men klarer heldigvis og kontrollere meg :ler:

Hi, hi!

Jeg hadde skikkelig dilla på oliven og fetaost da jeg gikk med dattern. Spiste en kjempekladd med feta og en pose oliven (innvandrerbutikk som hadde løsvekt av begge deler) og loff til såklart...

DET var deilig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

*skynder meg og fylle opp*

Er stup trøtt i dag :Gjesp: Tror jeg har våknet hver time i natt + hver gang jeg skulle snu meg :-?

var på før premieren på Evita i går, det var gøy, selv om Berit -Smerit ( for de som ikke har små barn er det Mia Gundersen i U-hu :ler: ) ikke er min favoritt, var det ganske bra. Ble ikke tatt med storm men det var en fin oppstilling

:Gjesp:

Noen ideer foruten kaffe som kan holde meg våken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Noen ideer foruten kaffe som kan holde meg våken

Ehm....*tenker hardt og tvinner blondt hår rundt en finger*

*med barnslig stemme*

Du kan jo ta kaldt vann i ansiktet, eller hoppe fort opp og ned, eller gå ut uten jakke så du fryser, eller skru opp radioen og synge innmari høyt, eller ta av deg på beina, eller danse likk for eksempel

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...