Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Heldig dere som har fri, kos dere masse! :kose:

.. bare for å oppklare .. har egentlig fri .. men måtte på jobb likevel :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
.. bare for å oppklare .. har egentlig fri .. men måtte på jobb likevel  :(

Jo, jeg skjønte den, dakkar... :trøste: Får glede oss til i morra du og jeg da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Heldig dere som har fri, kos dere masse! :kose:

takk :klem:

Lillebille - da synes jeg du allerede nå burde sørge for og ta deg fri neste fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Sjekk den nye tittelen Trøffel har gitt meg :hoho:

Men seriously- vi har akkurat lagt inn bud på en tomt :o , vi jar let lenge men det er jo typisk at alt skal skje sammtidig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

oh my god, her var det jo masse liv!! :)

Håper du får tomta du vil ha da. Bygge hus?

I dag har jeg hatt fri fra jobb, og ikke gjort så mye mer enn å gå tur med nemi. ganske deilig med en sånn dag innimellom :) og nå får jeg besøk! ha en fin fredagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Jeg skjønte nesten ingenting først jeg :klø: men så kom jeg på hvorfor og det er jo fredag og da så... :ler:

God helg og seriously lykke til med tomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei :vinke: lilleulv- velkommen.

Ja det blir spennede med tomt og ja vi skal bygge, men som du kanskje vet er jeg veldig gravid plus sambo fridde lille juleaften så her går det unna :-)

Serlously alle sammen

God helg

Nå logger jeg straks ut for helgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

åh du er heldig!! :) det hørtes romantisk og fantastisk koselig ut. litt misunnelig kanskje? :oops:

en annen sliter litt mer... men det har du sikkert også fått med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
åh du er heldig!! :) det hørtes romantisk og fantastisk koselig ut. litt misunnelig kanskje? :oops:

en annen sliter litt mer... men det har du sikkert også fått med deg...

Er ikke helt sikker på hvem du mener nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Er ikke helt sikker på hvem du mener nå?

mener meg :) bare en måte jeg uttrykker meg på. hehe... Mitt kjærlighetsliv er ikke akkurat noen dans på roser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

:oops: beklager, burde ha skjønt det. Joda har fått meg meg at du sliter litt om dagen.

Er ikke altid like lett, man kan liksom ikke for at følesene forandrer seg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God morgen til alle sammen :-)

kjipt og våkne opp og det første man hører på radioen er at dette er årets verste dag :-(

Har hatt en stille og rolig helg. Hver ute og spist middag med bla onkelen ( sauebonde fra koppang :wink: ) og på latter og det var topp.

Ellers tror jeg nok det er år siden jeg har hatt det så bra som jeg har det nå :-) - Livet er herlig.

Jeg er heldig som kan si det og ikke minst mene det :P

Forsyn dere, med det hjerte skulle ønske

Ps så dere forestten den ulvedemonstraten som hevder og ha blitt kjørt ned av ulvejegere på koppang.

" han kom på sjørende, og plutselig så sjørtehan rett på meg og han sjørte med meg oppå panseret"

Hun sier ingenting om at hun faktisk hoppet opp på bilen i fart :klaske: også hadde jeg lyst til og skrike til tv'en- han KJØRTE :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
kjipt og våkne opp og det første man hører på radioen er at dette er årets verste dag :-(

Jeg hørte også dette på radioen i dag! Men de radiofolka hadde bestemt seg for å snu på dette, så de masa hele tiden om at det er GLADMANDAG i dag :ler:

God morgen forresten - seriously! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...