Gå til innhold

GAMLE ALEX - verdens beste!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fryktelig sløv i dag.. men det har snødd her og. Ikke så mye' date=' men det hjelper veldig![/quote']

... og hvordan skulle det hjelpe :klø: .. jeg har jo ikke sovet noe mer ... selv om bakken har blitt hvit her også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

God Morgen

Litt treig i dag, men jeg hadde masse jobb med engang jeg kom på kontoret :o - Makan til frekkhet. :-?

Håper dere har forsynt dere selv, har nemlig kjøpt automat med alle de drikkene dere skulle ønske :kul:

Begynner og få så vondt i bekkenet, kan nesten kun sitte 10 min av gangen :-? , ikke bra, men var hos osteopaten min i går og han klemte og tøyde og bøyde- Au Au, men det virker dessverre ikke som om det har hjulpet veldig mye :-?

må vist jobbe ennå mer :o :roll: , kommer tilbake senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper fordi det blir lysere ute og dermed blir jeg litt lettere i hodet :ler:

Jobb?! Så frekt å kreve sånt av deg når du kommer på jobb da Al :-?

Leit å høre at du har vondt... Håper det er mulig å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Sent oppe? Jeg? :o Ok da, jeg var faktisk ti minutter etter åtte på jobb i dag, bruker å være her rundt halv... Men jeg hadde liksom fortjent de ti minutterne ekstra i senga i dag synes jeg etter noen slitsomme dager! :)

:trøste: Alex, håper det bedrer seg!!

Og angående snø så hjelper det hvertfall veldig på humøret her i gården at det blir litt lysere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk Jenter - dere er nå snille da.

her er det også snø , deilig med litt lys, men det ser ikke ut til og bli liggende for lenge , blir fort slaps :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust.. pes... arrrrgghh... NÅ er jeg så JÆVLIG sint på den inni sv... dusten av en gjest som jeg forsøker å debattere med på den ulvetråden... :sinna:

Er det mennesket TILBAKESTÅENDE eller hva?!? :murvegg::sur::frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Helt utrolig! Men det kan virke som du kanskje klarte å jage mennesket bort nå, så aldri så galt så det ikke er godt for noe I guess... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare - det var den eneste måten å vinne på... :sjarmor:

.. og så gjorde du et forsøk til.... men det hjalp ikke det heller :ler:

Denne tok kaka synes jeg:

Hvorfor er dere så slemme med meg bare fordi jeg vil diskutere på mine egne premisser (og fordi jeg har rett?)
:roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har skrevet flere innlegg jeg kunne trengt et ironiflagg på .. men har brukt tilbaketasten flittig .. og nøyer meg med å lese jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Stille her i dag.. Ingen som har stått opp??? ..

Jenter!!! det er ikke lørdag før i morgen altså :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

:vinke:

For meg er det nesten lørdag- har fri :sjarmor:

Har dere klart over forsyne dere selv fra automaten

( dere har vel sett dem nye flotte maskinene min? )

Sender ut masse :klem: til alle jintene mine her inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

For meg er det nesten lørdag- har fri  :sjarmor:  

:evil: .. jeg har også nesten fri... (jobber egentlig ikke fredager .. men det blir bare ikke sånn) .. så nå ble jeg misunnelig.. ..

- men kos deg på fridagen din .. du fortjener den.. håper du får "kost" vekk noen av vondtene dine. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...