Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #521 Del Skrevet 4. januar 2005 Hjelper det hvis du dypper en kålrot bit i bitte litt sjokolade :klø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. januar 2005 #522 Del Skrevet 4. januar 2005 hmmm.. neeeei, men det hjelper kanskje dersom jeg jobber hardt for å innbille meg at lettkakaoen eeegentlig er varm sjokolade? *innbiller veeeeldig hardt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 4. januar 2005 #523 Del Skrevet 4. januar 2005 Tenkte bare å si grattis med ny status jeg da, bridezilla da gitt Og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #524 Del Skrevet 4. januar 2005 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 4. januar 2005 #525 Del Skrevet 4. januar 2005 :evil: .. skulle aldri gått inn her .. med alt det snakket om sjokolade... Jeg vil også ha sjokolade (ribben kan du ha for meg) .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #526 Del Skrevet 5. januar 2005 Morning :-) Setter frem kaffe, vann, pepsi Max og lett kakao, kålrot , gulerøtter og ribbe Skal ha opplæring i dag av hun som skal ta over for meg når jeg går ut i mamma perm, så jeg blir nok litt fraværende. Egentlig burde jeg jo vise henne KG- * her er det jeg egentlig holder på med , drit i reste nav jobben, dette er viktigst * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. januar 2005 #527 Del Skrevet 5. januar 2005 god morgen, og skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. januar 2005 #528 Del Skrevet 5. januar 2005 God morgen... Men ribbe :o så tidlig på dagen ... det er hardt å være gravid.... Hadde ikke noen spesielle lyster jeg tror jeg... (men det er så lenge siden at jeg sikkert har glemt det...) Det eneste var at jeg ikke tålte lukten av pizza Grandiosa (og det tok sikkert ti år før jeg i det hele tatt klarte å være i hus hvis noen laget det) - eller kunne spise potetgull med paprika .. det kan jeg ikke den dag i dag.. Det er klart vikaren må få vite om alle viktige sider ved jobben ha en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. januar 2005 #529 Del Skrevet 5. januar 2005 Takk for kaffe'n Alex - KG må da være en grunnleggende delø av opplæringen, skulle man tro? Ha en god dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #530 Del Skrevet 6. januar 2005 Good Morning :-) Skal ha opplæring i dag også, så det blir dessverre liten tid på meg her inne i dag også. Har laget det vanlige- Kaffe, vann, pepsi max og lettkakako, men i dag synes jeg dere har vært så flike hele uka med alle de gulerøttene og kålroten så i dag setter jeg frem nybakte muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2005 #531 Del Skrevet 6. januar 2005 fristelser o- fristelser!!! vel, tar en lettkakao og en muffins og takker pent!! Deiiilig! God morgen forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. januar 2005 #532 Del Skrevet 6. januar 2005 God morgen..og takk .. ja det var bra start på dagen... Har trodd jeg skulle blåse bort i natt også.. Lurer på når denne vinden skal gi seg. Nå merker jeg hvertfall bokstavelig talt at det blåser på toppene .. og litt vind av og til er koselig - men når man skal ligge å lure på om taket holder seg på plass blir det tidvis litt slitsomt. - men men .. ny dag og nye muligheter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #533 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja det har blåst noe fryktelig i det siste. Hos oss uler det bare rundt veggene og knirker. Har faktisk sett for meg det huset ditt i tankene mine Lillebille , spes når det blåser. Ser for meg et stort gammeldags hus med tårn :oops: på toppen av en bakke- litt sånn spøkelsesaktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. januar 2005 #534 Del Skrevet 6. januar 2005 :..aaaagghhhgg... Muffins.... (med Homer Simpson-stemme)... *sikler* Jeg var ikke noe flink i går kveld og spiste både vaffel og litt potetgull så jeg vet ikke om jeg fortjener muffins *tar en likevel* God morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #535 Del Skrevet 6. januar 2005 :..aaaagghhhgg... Muffins.... (med Homer Simpson-stemme)... *sikler* Jeg var ikke noe flink i går kveld og spiste både vaffel og litt potetgull så jeg vet ikke om jeg fortjener muffins *tar en likevel* God morgen!! ALLE fortjener en muffins i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. januar 2005 #536 Del Skrevet 6. januar 2005 Har faktisk sett for meg det huset ditt i tankene mine Lillebille , spes når det blåser. Ser for meg et stort gammeldags hus med tårn :oops: på toppen av en bakke- litt sånn spøkelsesaktig Nå fikk jeg også *bilder i hodet* - men det er ikke helt sånn... ikke så veldig spøkelsesaktig .. så veldig ofte hvertfall - det har sine låter .. og for de som ikke kjenner huset er de sikkert skumle nok de .. men vi er vant til dem ... men litt snodig er det at det "generer" vardøger til de som bor ... og har bodd her lenge.. - men det er jo egentlig bare koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #537 Del Skrevet 7. januar 2005 God morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2005 #538 Del Skrevet 7. januar 2005 God morgen fra meg og (som nå er våken takket være Billa!) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #539 Del Skrevet 7. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. januar 2005 #540 Del Skrevet 7. januar 2005 *kniser* (og sliter fremdeles med bilder i hodet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg