Gå til innhold

Svelget tannbro (4 tenner).....


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, har da klart det fantastiske å svelge ei bro som løsnet da jeg spiste. 

 

Lurer bare på noen har noen erfaring med hvor lang tid det kan ta for noe slikt å passere gjennom systemet til et voksent menneske.

Da den er relativt stor vil jeg gjerne ha kontrol på at den kommer ut igjen... 

 

Tusen takk. 

 

 



Anonymous poster hash: 86b8b...592
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En tur på legevakta hadde vel vært på sin plass og evnt røntgen for og se om den kan passere i systemet.



Anonymous poster hash: 21afd...6d8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må vel være det dyreste måltidet ever..😂😂😂

Nei,huff.. Beklager.

Men støtter den ideen om legevakten ja.

Anonymous poster hash: 8e78c...788

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan hende du må ha hjelp eller operasjon for å få den trygt ut. Du burde innlegges for ovservasjon. Du kan risikere sterke smerter og tarmslyng, tarmperforasjon og andre farlige tilstnder. Legevakt neste. Og god bedring! Om alt går bra så kommer den ut igjen rett sted, men ikke la vøre å søke lege.

Anonymous poster hash: c07b6...297

AnonymBruker
Skrevet

Ringte du legevakten?

Anonymous poster hash: 2a0c3...0d5

AnonymBruker
Skrevet

LEGEVAKT ASAP



Anonymous poster hash: 49c31...acc
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det, ts?

Anonymous poster hash: 12cef...8a4

AnonymBruker
Skrevet

Ringte legevakt med en gang (Før jeg laget tråden tilogmed, tenk det ;) ) de gav bare beskjed om å gi det et par dager for å se om den kom ut igjen og at det som regel var ufarlig. Dersom den ikke var å finne skulle jeg ringe tilbake for å finne ut hvor i alle dager den kunne være.

 

Men, den kom ut idag gitt, så da var det ute av verden! Er visst langt vanligere enn det jeg hadde trodd. 



Anonymous poster hash: 86b8b...592
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ringte legevakt med en gang (Før jeg laget tråden tilogmed, tenk det ;) ) de gav bare beskjed om å gi det et par dager for å se om den kom ut igjen og at det som regel var ufarlig. Dersom den ikke var å finne skulle jeg ringe tilbake for å finne ut hvor i alle dager den kunne være.

Men, den kom ut idag gitt, så da var det ute av verden! Er visst langt vanligere enn det jeg hadde trodd.

Anonymous poster hash: 86b8b...592

Hvordan vasker man slikt?

Den skal jo inn i munnen igjen....

Anonymous poster hash: 591bb...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vasker man slikt?

Den skal jo inn i munnen igjen....

Anonymous poster hash: 591bb...a8c

 

Anonymous poster hash: 86b8b...592

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vasker man slikt?

Den skal jo inn i munnen igjen....

Anonymous poster hash: 591bb...a8c

 

Man vasker så godt man kan, så tar man den med til tannlege for å få den sterilisert. 

Anonymous poster hash: 86b8b...592

AnonymBruker
Skrevet

Herregud så skummelt, tenk om den hadde satt seg fast i halsen!!!

Anonymous poster hash: fee07...2c8

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vasker man slikt?

Den skal jo inn i munnen igjen....

Anonymous poster hash: 591bb...a8c

:fnise:  :fnise:  :fnise:  Tenkte jeg også på. Fra tarmen godt iblandet avføring, også skal den i munnen igjen  :fnise:  :fnise:  :fnise:

Anonymous poster hash: 4717d...cea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...