AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Del Skrevet 10. juni 2015 Så, har da klart det fantastiske å svelge ei bro som løsnet da jeg spiste. Lurer bare på noen har noen erfaring med hvor lang tid det kan ta for noe slikt å passere gjennom systemet til et voksent menneske. Da den er relativt stor vil jeg gjerne ha kontrol på at den kommer ut igjen... Tusen takk. Anonymous poster hash: 86b8b...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Del Skrevet 10. juni 2015 En tur på legevakta hadde vel vært på sin plass og evnt røntgen for og se om den kan passere i systemet. Anonymous poster hash: 21afd...6d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Del Skrevet 10. juni 2015 Det må vel være det dyreste måltidet ever..😂😂😂 Nei,huff.. Beklager. Men støtter den ideen om legevakten ja.Anonymous poster hash: 8e78c...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Del Skrevet 10. juni 2015 Det kan hende du må ha hjelp eller operasjon for å få den trygt ut. Du burde innlegges for ovservasjon. Du kan risikere sterke smerter og tarmslyng, tarmperforasjon og andre farlige tilstnder. Legevakt neste. Og god bedring! Om alt går bra så kommer den ut igjen rett sted, men ikke la vøre å søke lege.Anonymous poster hash: c07b6...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Del Skrevet 11. juni 2015 Ringte du legevakten? Anonymous poster hash: 2a0c3...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Del Skrevet 11. juni 2015 LEGEVAKT ASAP Anonymous poster hash: 49c31...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #7 Del Skrevet 11. juni 2015 Hvordan gikk det, ts? Anonymous poster hash: 12cef...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #8 Del Skrevet 11. juni 2015 Ringte legevakt med en gang (Før jeg laget tråden tilogmed, tenk det ) de gav bare beskjed om å gi det et par dager for å se om den kom ut igjen og at det som regel var ufarlig. Dersom den ikke var å finne skulle jeg ringe tilbake for å finne ut hvor i alle dager den kunne være. Men, den kom ut idag gitt, så da var det ute av verden! Er visst langt vanligere enn det jeg hadde trodd. Anonymous poster hash: 86b8b...592 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #9 Del Skrevet 11. juni 2015 Ringte legevakt med en gang (Før jeg laget tråden tilogmed, tenk det ) de gav bare beskjed om å gi det et par dager for å se om den kom ut igjen og at det som regel var ufarlig. Dersom den ikke var å finne skulle jeg ringe tilbake for å finne ut hvor i alle dager den kunne være. Men, den kom ut idag gitt, så da var det ute av verden! Er visst langt vanligere enn det jeg hadde trodd. Anonymous poster hash: 86b8b...592 Hvordan vasker man slikt? Den skal jo inn i munnen igjen....Anonymous poster hash: 591bb...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #10 Del Skrevet 11. juni 2015 Hvordan vasker man slikt? Den skal jo inn i munnen igjen....Anonymous poster hash: 591bb...a8c Anonymous poster hash: 86b8b...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #11 Del Skrevet 11. juni 2015 Hvordan vasker man slikt? Den skal jo inn i munnen igjen....Anonymous poster hash: 591bb...a8c Man vasker så godt man kan, så tar man den med til tannlege for å få den sterilisert. Anonymous poster hash: 86b8b...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #12 Del Skrevet 12. juni 2015 Herregud så skummelt, tenk om den hadde satt seg fast i halsen!!! Anonymous poster hash: fee07...2c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #13 Del Skrevet 12. juni 2015 Hvordan vasker man slikt? Den skal jo inn i munnen igjen....Anonymous poster hash: 591bb...a8c Tenkte jeg også på. Fra tarmen godt iblandet avføring, også skal den i munnen igjen Anonymous poster hash: 4717d...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå