AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Noen som har det her? Altså slik at det blir to ord, et ord på hver hånd med bokstaver på fingrene? Isåfall, gjorde det vondt? Hvor mye kostet det? Har dere hatt problemer med å få jobb eller slikt siden det er på en såpass synlig plass?Anonymous poster hash: 1984a...24a
Gjest Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har rune tegn på fingrene. Når jeg tok det så betalte jeg med ei flaske whisky...var en kompis av meg som tok den. Gjorde ikke så vondt egentlig, men mer som at det kilte på en litt vond måte Jobbet som lastebilsjåfør og hadde ikke noe problem med å få jobb der. Før dette jobbet jeg med barn, og fikk lett jobb, men merket en del blikk og negativitet fra kjerringene der
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #3 Skrevet 12. juni 2015 Vær så snilll å IKKE tatover fingrene. Det er så jævlig stygt!!! Anonymous poster hash: 81a37...e67 2
Gjest Skrevet 12. juni 2015 #4 Skrevet 12. juni 2015 Vær så snilll å IKKE tatover fingrene. Det er så jævlig stygt!!!Anonymous poster hash: 81a37...e67 Såpass..så fordi du syns det er stygt så skal man la være? Noen av oss driter i hva andre mener....heldigvis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå