AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hei! Jeg har lyst til å overraske dama med å kle meg ut og ha litt rollespill på soverommet. Trenger litt tips til hva dere jenter kunne tenkt dere i form av kostyme og hvordan jeg skal gå frem? og om det er noen som har noen erfaringer med rollespill så gjerne del de også Takk på forhåndAnonymous poster hash: 678c2...cae
Cowboy Lotte Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Jeg kunne godt vært engelen Gabriel... Ville gjerne møtt en Judas med stor k...
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Høres voldsom ut å starte med kostymer? Kanskje begynne uten om dette er nytt for dere?Anonymous poster hash: 31bf3...aa5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Hei igjen. Er det ingen hjelp å få? - TSAnonymous poster hash: 678c2...cae
LoneWolf Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Hør med henne hva hun liker, men ikke gjør det totalt åpenlyst at du skal bruke informasjonen til å kjøpe inn rollespill klær. Kanskje hun har en ting for menn i uniform? Det er vanskelig å si uten å kjenne hun. Og til Lotte: Kan du være så snill å slutte med det horrible og usaklige maset ditt om at du gjerne skulle hatt massevis av stor kuk? Det begynner å bli veldig, veldig gammelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå