AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Hei! Jeg pleier alltid å være ganske så punktlig når det kommer til mensensyklusen, men nå stusser jeg litt. Skulle hatt det på Fredag og våknet opp med de vanlige mensensmertene, men der var ingenting. Samme hver dag etter det, har mensensmerter og tenker at nå, nå kommer den. Men neida.. Så jeg er altså 5 dager forsinket, med mensensmerter men uten blod. Har tatt en graviditetstest, men den var negativ. Hva kan dette være? Lurer spesielt på det faktum at jeg faktisk har mensensmerter men ingen mens. Er dette normalt? Har skjedd en gang tidligere at jeg var noen dager forsinket, men da hadde jeg ikke smertene før jeg faktisk fikk mensen. Takk for alle svar på forhånd:) Anonymous poster hash: e5c94...04a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har det ofte slik. Premenstruelle smerter uten blod. Nå kan det hende den er såpass forsinket fordi du stresser med det. Om man blir stresset kan det føre til at mensen lar vente på seg. Så helt normalt for meg ihvertfall. Anonymous poster hash: d62f2...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har akkurat hatt det sånn. Endte med at det kom ut en rar ting ut av vagina som livmor tydeligvis har trykt ut. Aner ikke hva det var, for jeg var ikke gravid heller. Det er snart en uke siden nå, og nå har jeg menstruasjonssmerter igjen, men ingen mensen.. Tror legen er next for meg altså Anonymous poster hash: 4cdfc...825
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Har det sånn selv akkurat nå jeg også! Aner ikke hva det er, men irriterende med kvalmen som hører med i tillegg til smerter nederst i magen-_- Anonymous poster hash: f7828...6a8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Jeg har det ofte slik. Premenstruelle smerter uten blod. Nå kan det hende den er såpass forsinket fordi du stresser med det. Om man blir stresset kan det føre til at mensen lar vente på seg. Så helt normalt for meg ihvertfall. Anonymous poster hash: d62f2...d1b Jeg er ikke stresset, bare veldig nysgjerrig igrunnen. Er så rart, aldri vært ute for dette før. Får gi det ei uke til og se hva som skjer! Håper bare det er som du sier:) Anonymous poster hash: e5c94...04a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Har det sånn selv akkurat nå jeg også! Aner ikke hva det er, men irriterende med kvalmen som hører med i tillegg til smerter nederst i magen-_- Anonymous poster hash: f7828...6a8 Jeg er heldigvis ikke kvalm, har bare vondt nederst i magen og "press" på underlivet. Merkelige greier.. Krysser fingrene for oss og at det ordner seg snart! Anonymous poster hash: e5c94...04a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå