AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Har sånn kløe i den ene brystvorten? Når jeg googler det, kommer det opp kreft, kreft uansett. Men var hos mammografi for 2 år siden og da fant de ingenting. Kun e n bindevevsknute som var godartet.Men nå denne kløen?Kan kulen ha vokst og utviklet seg til kreft? Den kjennes lik ut og kan ikke kjenne noen flere kuler. Flere som har hatt kløe og hva kan det være? Har ingen eksem eller hudforandringer heller. Alt ser bra ut på utsiden, det er innsiden jeg er bekymret for. Får vel bare bestille time til lege og få mammografi igjen.... Anonymous poster hash: 89541...ef5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Ingen som har opplevd noe av det samme og kan berolige meg litt? Anonymous poster hash: 89541...ef5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Kan være noe helt uskyldig, men det er lurt av deg å kontakte lege:) Jeg pleier alltid å be mine pasienter gå til lege og heller komme èn gang for mye på BDS Anonymous poster hash: 6ac80...161
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Mine brystvorter klør ofte og har gjort det i noen år. Jeg er ganske sikker på at det er på grunn av tørr hud. Jeg er 28 år da. Er du bekymret synes jeg du skal snakke med legen din Anonymous poster hash: 40ee5...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 Men hos meg er det ingen tegn til tørrhet eller flassing. Bare normal hud. Kjenner heller ingen kuler . Kan kreft utvikle seg så fort på to år? Var for to år siden på mammografi Anonymous poster hash: 89541...ef5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 Oi, nå ble jeg litt bekymret. Jeg har klødd masse på brystvortene opp gjennom åra. Burde kanskje ta sånn mammografi jeg også da? Anonymous poster hash: ab165...4bc
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Oi, nå ble jeg litt bekymret. Jeg har klødd masse på brystvortene opp gjennom åra. Burde kanskje ta sånn mammografi jeg også da? Anonymous poster hash: ab165...4bc Men siden du klør på begge er det vel ikke grunn til bekymring? Hos meg er det mest sentrert til bare den ene Anonymous poster hash: 89541...ef5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå