Gå til innhold

Hjelp! Panikk før eksamen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var så "heldig" å komme opp i muntlig matte (2p). Har full panikk.. aner ikke hvor jeg skal begynne å "lese" mens man venter på oppgaven man får 24 t før eller noenting :( skal jeg bare begynne å løse oppgaver eller? Huff

Anonymous poster hash: ce229...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trappetroll

Jeg var oppe i R2-matte muntlig. Det er vel det samme, at du får en oppgave litt før du skal inn, og der inne får du enda en oppgave? Om jeg ikke husker feil?

Hvertfall, begynn å gjøre oppgaver. Jobb mye med det du er dårligst på, men ikke glem å se på det du kan fra før.:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muntlig eksamen i matematikk på VGS er kjempelett. Det sier jeg ikke bare av egen subjektiv oppfatning, men det er veldig vanlig at mange får en høyere karakter på muntlig eksamen i matematikk enn i standpunkt. 

 

Det du bør gjøre i forberedelsestiden er å repetere. Den beste måten å repetere på er å gjøre oppgaver. Jeg vil si at det beste er å gjøre eksamensoppgaver ettersom det summerer opp pensum på en grei måte, men du bør se litt mer i fagboken og oppgavene der dersom det er et bestemt område du er svak på. 

 

Lykke til! :) 



Anonymous poster hash: f5913...778
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Muntlig eksamen i matematikk på VGS er kjempelett. Det sier jeg ikke bare av egen subjektiv oppfatning, men det er veldig vanlig at mange får en høyere karakter på muntlig eksamen i matematikk enn i standpunkt. 

 

Det du bør gjøre i forberedelsestiden er å repetere. Den beste måten å repetere på er å gjøre oppgaver. Jeg vil si at det beste er å gjøre eksamensoppgaver ettersom det summerer opp pensum på en grei måte, men du bør se litt mer i fagboken og oppgavene der dersom det er et bestemt område du er svak på. 

 

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: f5913...778

 

 

Tusen takk :) har du hatt eksamen i 2P selv? (muntlig?)

Hva slags spørsmål fikk du etter presentasjonen? 

Jeg får alltid hjerneteppe og panikk under muntlig eksamen, har strøket på én for noen år siden og fikk 2 på nåde på en annen... og dette var fag hvor jeg faktisk kunne en del på forhånd! 

Anonymous poster hash: ce229...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...