Briljant Skrevet 10. juni 2015 #1 Del Skrevet 10. juni 2015 Hei, Kjøpte nettopp den beskrevne modellen Audi A4 1,6 stasjonsvogn 2004-mod. Siden jeg ikke har peiling på bil ble kjøpet utført litt i hui og hast hos en bruktbilselger. Den virket fin og kjøre, og jeg fant ikke noe rust under dørene. Litt steinsprut på panseret osv. Poenget er, hva er de vanligste feilene som du vet om / har vært med på, på tilsvarende bil? Ser mange rundt meg kjører i ca samme bil så regner med at det finnes nok av erfaring med A4. - Og hva kan jeg gjøre for å forebygge dette på best mulig måte? Skal ta vare på denne og være føre var, så da starter jeg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 10. juni 2015 #2 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Hei, A4 B6 som går frem til 2005 er veldig bra teknisk og ikke minst kjørekomfort. Som vanlig bør du følge servicer som normalt. Vedlikehold er det viktigste med en bil. Skift olje hver 12mnd/15000KM. Ikke følg longlife med 24mnd/30000KM. Din motor er jo den svakeste, personlig ville jeg valgt 1.9tdi. Håper du fikk en med sportseter, da disse er veeldig gode. Har hatt A4 selv. Se for eks: http://www.klikk.no/motor/bil/bruktbil/article526186.ece Endret 10. juni 2015 av Nyttig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2015 #3 Del Skrevet 13. juni 2015 Hvorfor kjøpe en kompleks, gammel og dyr tysk bil når du ikke er spesielt bilinteressert? :o Anonymous poster hash: 993ec...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå