Gå til innhold

Starte opp for deg selv - og trenger midler?


Briljant

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøre i gang en ny nettside/nettbutikk, der man kan selge sine brukte ting til butikken, ved å fylle inn kontaktskjema og forespørre seg om pris osv på tingene, og da kunne selge dem til en bedrift i stedet for å måtte gjøre denne jobben selv med privatpersoner, brutte avtaler osv. 

Nok om det. Poenget er at jeg tenker å søke støtte for oppstarten, fordi webdesign og drifting koster en del. Og det vil ta tid å tjene penger, da det må kjøpes inn, og det må lagres, sendes osv. Men miljøprofilen og markedet er der.

(Det jeg har foreløpig er en markedsanalyse/markedsbeskrivelse, og har planer om en spørreundersøkelse. Tar gjerne tips til måter å få flest mulig med på slike undersøkelser.)

- SÅ. Har dere tips til hva jeg burde gjøre / ha på plass til søknad om midler?
- Hvilke instanser jeg burde gå via.
- Fremgangsmåte?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at dette kanskje ble litt abstrakt for noen, men spørsmålet går mest til de/du som har søkt om midler til egen oppstart før, eller har tips rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dessverre mye til for å få støtte til noe sånt.

 

Takk for svar.. Regner med at du har mye erfaring ettersom du sier dette. Har du startet opp noe, eller har erfaring med søknad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv innovasjon Norge ;)

Det er vel og bra. Leser du det jeg skriver ser du at jeg ønsker tips til fremgangsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel og bra. Leser du det jeg skriver ser du at jeg ønsker tips til fremgangsmåte.

Jeg leder hva du skriver, tips til instanser du kan gå via.

Ellers værsågod for tips, håper du legger fra deg denne tonen hvis du får driften igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leder hva du skriver, tips til instanser du kan gå via.

Ellers værsågod for tips, håper du legger fra deg denne tonen hvis du får driften igang.

Enig!

Er ikke andre folk som skal gjøre jobben for deg...fremgangsmåten og innholdet i søknaden er jo selve arbeidet. Du må selv finne en vinkling...skal du først be om hjelp bør du isåfall være litt ydmyk

Anonymous poster hash: d3dc6...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leder hva du skriver, tips til instanser du kan gå via.

Ellers værsågod for tips, håper du legger fra deg denne tonen hvis du får driften igang.

Du svarte jo absolutt ikke på hva jeg spurte om. Du skrev en instans.. 

Det kan godt være at man ikke vil svare på det jeg spør om, men har man ikke noe å komme med, trenger man ikke skrive noe.

Å gjøre framgangsmåten er alltid halve jobben innen ALT. Men gjett hva, til tross for dette finnes dert guider og diskusjonsforumer der vi hjelper hverandre fremover. Det visste du vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarte jo absolutt ikke på hva jeg spurte om. Du skrev en instans..

Det kan godt være at man ikke vil svare på det jeg spør om, men har man ikke noe å komme med, trenger man ikke skrive noe.

Å gjøre framgangsmåten er alltid halve jobben innen ALT. Men gjett hva, til tross for dette finnes dert guider og diskusjonsforumer der vi hjelper hverandre fremover. Det visste du vel ikke.

"Hvilke instanser bør jeg gå via". Og du fikk svar.

Så hyggelig du virker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvilke instanser bør jeg gå via". Og du fikk svar.

Så hyggelig du virker...

Wow. Har du gått på en smell i livet noen gang? Virker hårsår? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Har du gått på en smell i livet noen gang? Virker hårsår? ;)

Nope, gidder bare ikke finne meg i å få frekke svar etter å ha brukt tiden min på å svare deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow. Har du gått på en smell i livet noen gang? Virker hårsår? ;)

Så ufyselig du er! Håper du ikke må forholde deg til andre mennesker i denne bedriften for da kommer folk til å skygge banen relativt raskt. Personlig fikk jeg helt mark etter bare noen få sekunder her.

I'm out. Håper ingen andre sløser bort tiden sin slik som personen over her gjore

Lykke til, det vil du trenge

Anonymous poster hash: d3dc6...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal kjøre i gang en ny nettside/nettbutikk, der man kan selge sine brukte ting til butikken, ved å fylle inn kontaktskjema og forespørre seg om pris osv på tingene, og da kunne selge dem til en bedrift i stedet for å måtte gjøre denne jobben selv med privatpersoner, brutte avtaler osv.

 

For å spare deg for tid, så kan jeg nesten med hundre prosent sikkerhet si at Innovasjon Norge ikke gir støtte til dette prosjektet.

Anonymous poster hash: 91c1f...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...