AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Jeg liker å å bli sett på mens jeg runer. Har 2 damer som dom jeg bruker til dette, har vært heldig å ha de begge her samtidig, men hun ene synes det var litt ekkelt å ha ei til her(?). Hun andre onanert av og til mens hun ser meg holde på. Drømmen er å sprute på dem, men de vil ikke det. Hvor finner jeg ei som bare liker å ligge naken mens hun venter på spruten?? Jada, vet jeg sikker er ekkel og fæl og alt det der, trenger ikke høre det. Noen fler som meg??Anonymous poster hash: bc738...8f1 1
Sannerlig Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Trodde ikke det var så vanskelig å få til, spesielt når jenta onanerer i tillegg. Men kanskje jenta føler hun bør være kjæreste før de gjør det også? 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Trodde ikke det var så vanskelig å få til, spesielt når jenta onanerer i tillegg. Men kanskje jenta føler hun bør være kjæreste før de gjør det også? Ja det er vanskelig. Er som du sier, de vil helst være kjærester. Er privilegert som har 2 som liker å se.Anonymous poster hash: bc738...8f1 1
Sannerlig Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Ja det er vanskelig. Er som du sier, de vil helst være kjærester. Er privilegert som har 2 som liker å se.Anonymous poster hash: bc738...8f1 Ja, du er meget privilegert. Ikke alle menn som får til det:) Mulig de slapper mer av, blir mer vant til situsjonen ettervert og mer nyskjerrig og prøver dette ut av seg selv. Da gjelder det for deg å bare nyte frem til det skjer, uten å pushe dem for mye;)
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Ja, du er meget privilegert. Ikke alle menn som får til det:) Mulig de slapper mer av, blir mer vant til situsjonen ettervert og mer nyskjerrig og prøver dette ut av seg selv. Da gjelder det for deg å bare nyte frem til det skjer, uten å pushe dem for mye;) Hva med deg da? Ville du likt å se?Anonymous poster hash: bc738...8f1
Sannerlig Skrevet 10. juni 2015 #6 Skrevet 10. juni 2015 Hva med deg da? Ville du likt å se?Anonymous poster hash: bc738...8f1 Takk som spør, men jeg har allerede alt jeg ønsker meg:) Håper du finner ut av det på ditt vis, så lykke til;) 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #7 Skrevet 10. juni 2015 Takk som spør, men jeg har allerede alt jeg ønsker meg:) Håper du finner ut av det på ditt vis, så lykke til;) Spurte på generelt grunnlag bare, ikke om du ville se på meg. Men fint svar da☺Anonymous poster hash: bc738...8f1 2
Sannerlig Skrevet 10. juni 2015 #8 Skrevet 10. juni 2015 Spurte på generelt grunnlag bare, ikke om du ville se på meg. Men fint svar da☺Anonymous poster hash: bc738...8f1 Generelt grunnlag da, ja, sånt tenner meg, og liker det meste, men det må være med kjæresten tilstede;)
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #9 Skrevet 10. juni 2015 Generelt grunnlag da, ja, sånt tenner meg, og liker det meste, men det må være med kjæresten tilstede;) Liker du at han ser på deg mens du onanerer også?Anonymous poster hash: bc738...8f1
Gjest HarryDotter Skrevet 11. juni 2015 #11 Skrevet 11. juni 2015 Hvorfor spør man om dette.... For å føle seg litt frem på om det finnes andre der ute som liker det en selv liker? Og at man ikke er så unormal som man selv kanskje tror man er? ...I dunno
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #12 Skrevet 11. juni 2015 Ja, jeg elsker å se på en mann som runker, men kun i et forhold. I mitt forrige forhold gjorde vi dette ofte, og han fikk sprute på meg omtrent hvor han ville.Anonymous poster hash: c63bc...276
Gjest FruKG Skrevet 11. juni 2015 #13 Skrevet 11. juni 2015 Hvor finner jeg ei som bare liker å ligge naken mens hun venter på spruten?? Min mann liker å sprute på meg, spesielt når mensen har kommet ligger jeg slik og lar han sprute på meg.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #14 Skrevet 11. juni 2015 Jeg liker å å bli sett på mens jeg runer. Har 2 damer som dom jeg bruker til dette, har vært heldig å ha de begge her samtidig, men hun ene synes det var litt ekkelt å ha ei til her(?). Hun andre onanert av og til mens hun ser meg holde på. Drømmen er å sprute på dem, men de vil ikke det. Hvor finner jeg ei som bare liker å ligge naken mens hun venter på spruten?? Jada, vet jeg sikker er ekkel og fæl og alt det der, trenger ikke høre det. Noen fler som meg??Anonymous poster hash: bc738...8f1 Om du knuller henne først så kan du dra den ut etterpå og runke deg ferdig til du spruter på henne? Er vel ikke så vanskelig Anonymous poster hash: f078f...274
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #15 Skrevet 11. juni 2015 Om du knuller henne først så kan du dra den ut etterpå og runke deg ferdig til du spruter på henne? Er vel ikke så vanskelig Anonymous poster hash: f078f...274 Blir ikke det samme!Anonymous poster hash: bc738...8f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå