Gå til innhold

Blødning etter angrepille


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tok angrepille for 6 dager siden (den 4 juni), og har nå begynt å blø. Tok pillen i slutten av mensperioden. Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: c2c06...fe7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vanlig.

 

 



Anonymous poster hash: d4872...7c3
AnonymBruker
Skrevet

Les på pakka du

Anonymous poster hash: 9e738...32a

AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som leser pakningsvedlegget på medikamenter man tilfører kroppen!?



Anonymous poster hash: 75f1e...fc1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

 

Er det ingen som leser pakningsvedlegget på medikamenter man tilfører kroppen!?

Anonymous poster hash: 75f1e...fc1

 

Enig :P 

Anonymous poster hash: 4a382...94b

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke få lov til å stille spørsmål om det, uten å bli kritisert?

Anonymous poster hash: c2c06...fe7

Skrevet

Kan man ikke få lov til å stille spørsmål om det, uten å bli kritisert?

Anonymous poster hash: c2c06...fe7

Selvfølgelig, men det er en fordel å lese pakningsvedlegget. Der finner man som regel svaret! Evt ringer man apoteket og får svar fra noen som har kompetanse til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...