AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Tok angrepille for 6 dager siden (den 4 juni), og har nå begynt å blø. Tok pillen i slutten av mensperioden. Er dette vanlig? Anonymous poster hash: c2c06...fe7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Ja, det er vanlig. Anonymous poster hash: d4872...7c3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Les på pakka duAnonymous poster hash: 9e738...32a
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Er det ingen som leser pakningsvedlegget på medikamenter man tilfører kroppen!? Anonymous poster hash: 75f1e...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #5 Skrevet 10. juni 2015 Er det ingen som leser pakningsvedlegget på medikamenter man tilfører kroppen!? Anonymous poster hash: 75f1e...fc1 Enig Anonymous poster hash: 4a382...94b
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2015 #6 Skrevet 12. juni 2015 Kan man ikke få lov til å stille spørsmål om det, uten å bli kritisert? Anonymous poster hash: c2c06...fe7
peppermyntete Skrevet 13. juni 2015 #7 Skrevet 13. juni 2015 Kan man ikke få lov til å stille spørsmål om det, uten å bli kritisert? Anonymous poster hash: c2c06...fe7 Selvfølgelig, men det er en fordel å lese pakningsvedlegget. Der finner man som regel svaret! Evt ringer man apoteket og får svar fra noen som har kompetanse til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå