Gå til innhold

Zyrtech - veldig trøtt?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å ta pollenallergipiller i forrige uke (reagerer bare på gresspollen). Nå har jeg vært halvt i koma hele uken, skikkelig trøtt. Sliter med å holde meg våken på jobb, hatt noen pinlige smådupper i møter... Er det Zyrtech jeg reagerer på mon tro?

 

Noen med erfaringer med trøtthet her? Er Kestine bedre? Jeg brukte tydeligvis Zyrtech i fjor også, for jeg hadde et påbegynt brett der. 

 

Nå har jeg sluttet å ta pillene, for jeg kan jo ikke sove på jobben... 



Anonymous poster hash: 2ec8b...31d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trøtthet er en bivirkning av Zyrtec ja.

Prøv Telfast, den skal være bedre for akkurat det.



Anonymous poster hash: 3f551...bcd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir også stuptrøtt av zyrtec. 



Anonymous poster hash: 7a498...156

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...