AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #1 Skrevet 10. juni 2015 Jeg begynte å ta pollenallergipiller i forrige uke (reagerer bare på gresspollen). Nå har jeg vært halvt i koma hele uken, skikkelig trøtt. Sliter med å holde meg våken på jobb, hatt noen pinlige smådupper i møter... Er det Zyrtech jeg reagerer på mon tro? Noen med erfaringer med trøtthet her? Er Kestine bedre? Jeg brukte tydeligvis Zyrtech i fjor også, for jeg hadde et påbegynt brett der. Nå har jeg sluttet å ta pillene, for jeg kan jo ikke sove på jobben... Anonymous poster hash: 2ec8b...31d
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #2 Skrevet 10. juni 2015 Trøtthet er en bivirkning av Zyrtec ja. Prøv Telfast, den skal være bedre for akkurat det. Anonymous poster hash: 3f551...bcd
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Jeg blir også stuptrøtt av zyrtec. Anonymous poster hash: 7a498...156
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå