Gå til innhold

Navn til tvillinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

To jenter. Hva tenker dere om Saga og Sofia?

Anonymous poster hash: c3ee1...2ca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tvilling selv, og hadde blitt irritert hadde mamma valgt navn med samme forbokstav. Tvillinger er to ulike individer, hvorfor skal de liksom "matche"? 

Anonymous poster hash: cc854...96c
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tvilling selv, og hadde blitt irritert hadde mamma valgt navn med samme forbokstav. Tvillinger er to ulike individer, hvorfor skal de liksom "matche"?

Er tvilling selv og min søster og jeg har samme forbokstav. Har aldri plaget noen av oss. Nå tenkte jeg egentlig ikke over at det var samme forbokstav, tok bare to navn jeg liker best. Men er åpen for forslag :-)

TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte med en gang på Saga Norén og Sofia Hellin ;) 

On topic - jeg synes begge navnene er fine, men jeg synes de er såpass forskjellige i stil at det er rart å kalle søsken eller tvillinger for det.

Anonymous poster hash: c24c7...d5e

Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Dei er ikkje tilfeldigvis siamesiske?

Endret av Veslefrikk
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så de er ikke to ulike individer fordi de får lik forbokstav? Barna mine kommer til å få lik forbokstav, selv om det ikke blir tvillinger, fordi jeg syntes det er pent.

Men det var fine navn :) Har ingen andre forslag egentlig.

Anonymous poster hash: cd6f0...f6f

• Liker 1
Skrevet

Syntes det er veldig fine navn jeg :)

Gjest chiki
Skrevet

Vi er to tvillingpar. Der jeg og broren min har navn på t og c, søstrene mine har også navn på t og c.

Det er jo kun fordi de har valgt navn de liker.

Synes du hadde funnet fine navn:)

Skrevet

Flotte navn :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er dumt å legge opp til at de blir forvekslet, spesielt dersom de er eneggede. Venninnen min heter Maria og tvillingsøsteren hennes heter Maren og de har alltid blitt forvekslet. Hun har sakt mange ganger at det er slitsomt, og det forstår jeg! Du blir liksom bare "en av de"..

Anonymous poster hash: 1469f...d23

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er dumt å legge opp til at de blir forvekslet, spesielt dersom de er eneggede. Venninnen min heter Maria og tvillingsøsteren hennes heter Maren og de har alltid blitt forvekslet. Hun har sakt mange ganger at det er slitsomt, og det forstår jeg! Du blir liksom bare "en av de"..

Anonymous poster hash: 1469f...d23

Ja, men forvekslingen skyldes jo ikke det at navnene er for like, men ungene ;) For all del, jeg har toeggede jenter og folk blander navn og unger likvel og ikke fordi de er like, men fordi de glemmer hvem som heter hva.

Anonymous poster hash: 02f4b...00d

Gjest Bergtekjen
Skrevet

Eg synast dei passar, spesielt fordi dei ikkje er for like. Begge er nydelege namn.

AnonymBruker
Skrevet

Vet om mange søsken med samme forbokstav, uten å være tvillinger. Fine navn det der :)

Anonymous poster hash: 78aab...abe

Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Minnar meg forresten om "systrene Sigvaldsen" frå Oslo-losen: "Sigrid, Siggen, Sagg og Sugg".

Endret av Veslefrikk
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke navnene var noe særlig fine. Spesielt ikke Saga. Det minner meg for mye om et verktøy. "Kan du hente saga som ligger i boden, kjære?"

Anonymous poster hash: abd44...fde
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Pene navn. Jeg liker Saga.

Anonymous poster hash: 5add0...e76
AnonymBruker
Skrevet

Med navnet Saga så tenker jeg umiddelbart på Saga kino i Oslo. Jeg synes dermed at det blir veldig rart om personer skal hete det.

Anonymous poster hash: af0d4...910
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker bedre disse to til tvillinger:

Charlotte og Linda

Monika og Celina

Cecilie og Lea

Isadora og Emma

Talulah og Cathrine

Anonymous poster hash: c5f68...63d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...