Gå til innhold

Gruppeintervju


UgleIMozen

Anbefalte innlegg

Jeg skal på gruppeintervju vedrørende en stilling som barista på tirsdag, og lurer litt på hva jeg kan forvente? Har vært på to gruppeintervju før, hvor det ene var en introduksjonsrunde med filmsnutt først (renholdsarbeider), og det andre åpnet med revyinnslag og hadde en rekke dramatiseringsoppgaver (for kommunen; ekstrahjelp på eldresenter), så aner virkelig ikke hva jeg skal forvente! 

 

Hvor lang tid tar det ca? Og er det noen tips for en som ikke er så frempå (men ikke sjenert) og kanskje har lett for å drukne i mengden? 

Hadde vært kjempekjekt om noen kunne delt erfaringer her!  :laugh: Fra A-Å, alt som skjedde er interessant haha

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du vil bli lagt merke til, still klare og gode spørsmål. Både om jobben, og til slutt eksempelvis om hvor raskt dere kan forvente å få tilbakemelding. Da viser du initiativ, interesse og de husker lettere ansiktet ditt. 

 

Når det gjelder intervjuets innhold er det vanskelig å si siden det kan være svært individuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRUPPEintervju???

 

Som om intervjusituasjonen ikke er fæl nok fra før av...

 

Er det vanlig med gruppeintervju? Eller er det helst i jobber der man skal være supersosial og/eller skal jobbe i team med andre?



Anonymous poster hash: 87da9...74c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...