AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Kjæresten min kommer fra utlandet og skal tilbringe 3 uker sammen med meg i Norge. Vi har ingen steder å bo da familien min ikke vil møte han. Jeg leter etter billige bo-alternativer for oss disse 3 ukene. Hvor finnes det hotell/leilighet hvor vi kan bo billig? Anonymous poster hash: 53c3a...0b6
Storekommode Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Du kan prøve å søke på feriehytter i Norge på finn.no, kan være noen som leier ut billig der Går jo alltids an å ta noen netter i telt òg.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Du kan prøve å søke på feriehytter i Norge på finn.no, kan være noen som leier ut billig der Går jo alltids an å ta noen netter i telt òg. Tusen takk! Det skal jeg prøve å søke opp nå! Anonymous poster hash: 53c3a...0b6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 noen som har flere tips? Anonymous poster hash: 53c3a...0b6
Aircondition Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Airbnb.no! Fantastiskt konsept der privatpersoner leier ut boligen/deler av boligen sin. Der finner dere garantert noe til en ok pris. Lykke til :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå