Gå til innhold

gulrot og penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor er en gjennomsnittlig penis i forhold til en gulrot? i omkrets altså. Dere som har prøvd å penetrere med en gulrot, hvordan føles den i forhold til en penis? :P



Anonymous poster hash: 2d3d8...9c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hvor stor er en gjennomsnittlig penis i forhold til en gulrot? i omkrets altså. Dere som har prøvd å penetrere med en gulrot, hvordan føles den i forhold til en penis? :P

Anonymous poster hash: 2d3d8...9c9

 

Kommer vel an på gulroten det :-) Og hvor du måler. Men snittet i omkrets er vel kanskje mer som en agurk!? Ikke vet jeg helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på gulroten det :-) Og hvor du måler. Men snittet i omkrets er vel kanskje mer som en agurk!? Ikke vet jeg helt sikkert.

Nei, ganske få peniser som er like brede som en agurk  :fnise:  Isåfall må det være snakk om andre agurker enn de som selges i dagligvaren :P Heller banan enn agurk, lol.

 

Nja, en gulrot er vel mindre enn en penis vil jeg tro. Jeg har ikke prøvd gulrot, men ser for meg at det er ganske "hardt" og kaldt å bruke en gulrot  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ganske få peniser som er like brede som en agurk  :fnise:  Isåfall må det være snakk om andre agurker enn de som selges i dagligvaren :P Heller banan enn agurk, lol.

 

Nja, en gulrot er vel mindre enn en penis vil jeg tro. Jeg har ikke prøvd gulrot, men ser for meg at det er ganske "hardt" og kaldt å bruke en gulrot  :fnise:

Gulrotmos,sprøytet inn i ett par kondomer, kanskje 5-6 slik at de ikke sprekker...tada, hjemmelaget leketøy... Men hvem gidder å holde på med det? Kan jo like gjerne legge en kjøttpølse i mikroen ett par-15 sekunder og tre på en kondom etterpå? :fnise:

(Nei, jeg har ikke gjort dette.... xD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrotmos,sprøytet inn i ett par kondomer, kanskje 5-6 slik at de ikke sprekker...tada, hjemmelaget leketøy... Men hvem gidder å holde på med det? Kan jo like gjerne legge en kjøttpølse i mikroen ett par-15 sekunder og tre på en kondom etterpå? :fnise:

(Nei, jeg har ikke gjort dette.... xD)

:fnise:  :fnise:  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du muligheter en gang får du måler rundt en penis.

Alt fra 10-17 cm i omkrets tenker jeg.

Skulle du se en penis du likte real life se nøye og husk....

Mål en gulerot på den str. så kanskje du klarer sammenligne en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrot kjennes LANGT ifra det samme som en penis.... Synes ikke det er digg en gang. just sayin



Anonymous poster hash: 354af...744
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...