Gå til innhold

Kvise i underlivet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en hard klump, ser ut som en kvise i underlivet. I går var den en god del mindre enn det den er i dag. Den er på utsiden av de ytre kjønnsleppene. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt den?

Anonymous poster hash: e413f...4a1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herpes?

Anonymous poster hash: 367ab...b34
AnonymBruker
Skrevet

Jeg steriliserte en nål og tok høl på den jeg hadde for en stund siden. 

Anonymous poster hash: e648c...80b
AnonymBruker
Skrevet

Betent hårsekk sikkert

Anonymous poster hash: c2a9b...692
AnonymBruker
Skrevet

Herpes?

Anonymous poster hash: 367ab...b34

Herpes er ikke bare 1, og er sviende, smertefulle blemmer. TS har nok heller betent hårsekk eller noe i den duren

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er temmelig sikker på at det ikke er herpes, men det ser ut som om det kan være en betent hårsekk. Den sitter litt dypere enn betente hårsekker pleier, så derfor tror jeg kanskje det er en kvise. Bør jeg vente med å stikke hull på den til den er kommet nermere overflaten kanskje?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Herpes er ikke bare 1, og er sviende, smertefulle blemmer. TS har nok heller betent hårsekk eller noe i den duren

Ja, jeg har ikke hatt noen form for smerte, så herpes kan det ikke være.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Mulig dn betent hårsekk.

Hadde typ 20 stk mellom beina for 1 år siden..samtidig. Hadde det samme under armene.

Måtte til hudlege og settes på en 6 måneders lang antibiotikakur

AnonymBruker
Skrevet

Mulig dn betent hårsekk.

Hadde typ 20 stk mellom beina for 1 år siden..samtidig. Hadde det samme under armene.

Måtte til hudlege og settes på en 6 måneders lang antibiotikakur

Nå ble jeg litt paff. Det hørtes virkelig ikke godt ut. Kan jeg bli kvitt denne ene på egenhånd eller bør jeg dra til legen?

TS

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Nå ble jeg litt paff. Det hørtes virkelig ikke godt ut. Kan jeg bli kvitt denne ene på egenhånd eller bør jeg dra til legen?

TS

Flere sier at de sprekker den selv. Jeg gjorde det de første gangene, men jeg ville nok ikke gjort det selv om jeg kunne gått tilbake nå.

Vent et par dager. Går den over av seg selv så ville jeg ikke gjort noe. Er den som før eller blir verre, så ville jeg tatt den hos en lege

AnonymBruker
Skrevet

Flere sier at de sprekker den selv. Jeg gjorde det de første gangene, men jeg ville nok ikke gjort det selv om jeg kunne gått tilbake nå.

Vent et par dager. Går den over av seg selv så ville jeg ikke gjort noe. Er den som før eller blir verre, så ville jeg tatt den hos en lege

Ja, jeg må til legen pga en blå tånegl snart uansett, så jeg får ta det da hvis det blir verre. Den har blitt mye større i dag enn den var i går, så det er mest derfor jeg er litt bekymra. Men jeg venter et par dager som du sier før jeg eventuelt får det sjekka.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Du trenger nok ikke antibiotika mot bare 1, og det er ikke bra pga at det kan gjøre bakteriene resistente mot antibiotikaen i tilfelle du får en verre infeksjon senere. 

Jeg tror du skal se det an, ikke stikk hull på den selv eller noe. Og så kan du ringe fastlegekontoret og spørre om dette er grunn til å komme inn eller om du kan fikse det selv om det ikke blir noe bedre :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nok ikke antibiotika mot bare 1, og det er ikke bra pga at det kan gjøre bakteriene resistente mot antibiotikaen i tilfelle du får en verre infeksjon senere. 

Jeg tror du skal se det an, ikke stikk hull på den selv eller noe. Og så kan du ringe fastlegekontoret og spørre om dette er grunn til å komme inn eller om du kan fikse det selv om det ikke blir noe bedre :)

Takk, det skal jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det fra tid til annen og det er betent hårsekk.

Pleier å sprekke dem selv, for da forsvinner de fortere.

Anonymous poster hash: fec61...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...