Upadiela Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Hei! Jeg har bestilt meg noen varer fra Sør-Korea for en ukes tid siden. Er det hysterisk av meg å være skeptisk til å håndtere disse varene etter dette MERS-virsuet som er ute nå? Er det i det hele tatt mulig at disse objektene (kosmetikk fra kjente Koreanske merker) bærer med seg viruset?
maskineple Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 (endret) . Endret 15. juni 2015 av kjærligbåttur
Gjest Evans Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Ring mattilsynet om du er i tvil om viruset kan sette seg i sminke - de kan sikkert gi deg en avklaring på akkurat det
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #4 Skrevet 9. juni 2015 Hei! Jeg har bestilt meg noen varer fra Sør-Korea for en ukes tid siden. Er det hysterisk av meg å være skeptisk til å håndtere disse varene etter dette MERS-virsuet som er ute nå? Er det i det hele tatt mulig at disse objektene (kosmetikk fra kjente Koreanske merker) bærer med seg viruset? MERS smitter gjennom dråpesmitte (hosting/nysing), og sannsynligvis ikke gjennom kontaktsmitte (dørhåndtak mm). Men du kan nå kjøpe en pakke med engangshansker og dra over en fille med sprit på pakken, om det hjelper på angsten. Anonymous poster hash: f5791...831
Bao Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 MERS smitter jo via dråpesmitte... Tviler sterkt på at kosmetikken din er "infisert".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå