AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 orker ikke skrive så veldig detaljert, har ikke overskudd... men jeg er så ulykkelig. Har nesten ingen venner på skolen, og blir aldri skikkelig respektert av dem. Er alltid "sistevalget", det tærer på. Utad er jeg energisk, empatisk og ALLTID smilende. Jeg VET at jeg er det, er ekstremt oppmerksom på det til enhver tid... Men innvendig er jeg så utrolig trist. Går også stygge, usanne rykter om meg, noe som er mer enn nok til å knekke meg. Folk vil heller ikke snakke med meg mer, og jeg blir lett paranoid av å ikke vite hvorfor. Har tidligere gått på antidepressiva og det hjalp.. men jeg blir rett og slett "gal" av det, gjør masse dumt uten å tenke meg om, så det er ikke aktuelt. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med det dette emnet engang... vil bare komme meg vekk fra der jeg bor, men vet at det ikke er mulig:( Er så lei av aldri å bli respektert av andre, føler (og vet) at så mange ser ned på meg - og det er så urettferdig!! Jeg gleder meg til å dø, virkelig gleder meg, blir ikke engang trist av at jeg faktisk gleder meg over det. Jeg takler bare ikke mer motgang i livet. Beklager for at det ble et skikkelig klageinnlegg, men er så mye mer enn dette også... er rett og slett ganske lei av å vise medfølelse og empati ovenfor andre og at ingen bryr seg en dritt om meg i retur.... Anonymous poster hash: 2b2ce...d66
nadaniks Skrevet 10. juni 2015 #3 Skrevet 10. juni 2015 Tenk fremover, dette kommer til å ordne seg på en eller anna måte.
Gjest supernova_87 Skrevet 11. juni 2015 #5 Skrevet 11. juni 2015 (endret) Vet ikke om posten din får stå siden den handler delvis om selvmordstanker, og det ikke er lov på forumet. Hvis du vil klage litt mer, eller bare snakke om det som er vanskelig, så må du bare sende meg en PM. Ting vil bli bedre. Ungdomstida er fæl for mange, og videregående kan være utrolig ubarmhjertig, det betyr ikke at det skal være sånn for alltid. Endret 11. juni 2015 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #6 Skrevet 11. juni 2015 TS, du trenger nye impulser. Oppsøk et nytt miljø. Feks gjennom et idrettslag eller en annen klubb. Eller bare dra på date med noen. Reis og opplev noe. Anonymous poster hash: 06c0c...14c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå