AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Jeg har i et par uker blitt oppmerksom på en endring i armhulen min. Det er en hard "strek" starter nederst i armhulen og går bort til brystet mitt. Den er ca 1cm brei. Synes ikke, men kjenner den veldig godt.er kun på høyre side. Har noen noen tanker om hva det kan være? Er frisk ellers, har hatt litt vondt i den puppen de siste ukene og hadde en liten klump samme sted for seks mnd siden. Den var ikke farlig sa legen og den forduftet etter noen uker. Jeg er 23årAnonymous poster hash: 4b345...8e4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Visste ikke at pupper hadde armhuler... Anonymous poster hash: 72d0c...991
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #3 Skrevet 9. juni 2015 Det sitter en vaktpostlymfeknute der. (Google det om du lurer på hva det er) Denne kan hovne opp av uskyldige saker som en infeksjon el. Anonymous poster hash: adc8b...93c
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #4 Skrevet 10. juni 2015 Visste ikke at pupper hadde armhuler... Anonymous poster hash: 72d0c...991 Du skjønte vel hva jeg mente? Anonymous poster hash: 4b345...8e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå