Gå til innhold

Får vi vite hvem som er faren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si det da :D

Så bare at det var nevnt at hun var i Dubai med barnefaren, og han Mathjis er vel opprinnelig derfra (eller har slekt der eller noe sånt). Nå har jeg bare fulgt med i den andre tråden om henne, men utifra det som blir skrevet der virker det ganske opplagt.. Dårlig forklart kanskje :P

AnonymBruker
Skrevet

Og andre påstår at de ser at det er Jan...

Anonymous poster hash: 9b099...2e8

Får se da... Ganske sikker.

Anonymous poster hash: 382b9...714

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en fjortisblogger som sier A, men ikke B?

"Jeg kan ikke si hvem det er, men jeg kan gi deg ett hint. Den begynner på S og slutter på tian"

Anonymous poster hash: 113d0...9cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en fjortisblogger som sier A, men ikke B?

"Jeg kan ikke si hvem det er, men jeg kan gi deg ett hint. Den begynner på S og slutter på tian"

Anonymous poster hash: 113d0...9cd

Tydeligvis. Men så fant hun ut at det var lite spennende, så da har hun bygget opp spenning blant leserne ved å si at det avsløres i en episode av bloggerne. Hun virker PR-kåt ja, uten å ha særlig innsikt i verken bloggen hennes eller programmene hun er med i. 

Anonymous poster hash: 003c1...536

• Liker 2
Skrevet

Syntes hun lager mye styr rundt det til tross for at hun ikke vil snakke om det. Hun bruker det bare til PR. Og hele forholdet til Kevin også var bare PR. Det er så obvoius at det er det hun gjør, legger ut bilder som tydelig hinter til at de holder på, si ingen kommentar når noen spør, for så å sutre om at hun aldri i verden ville lure noen.

Hvorfor skal hun plutselig fortelle hvem faren er? Folk har sluttet å snakke om det så da må hu lage liv rundt det igjen.

Syntes det blir fryktelig mye drama for så og si ingenting.

Og ja man må tåle kritikk når man er en offentlig person. Tåler hun ikke det får hu legge ned bloggen. Er som Robin sa til Sophie "takler du det ikke så legger du opp" var ikke ordrett men syntes han sa det så fint! Syntes det en uting at hun lager blogg rundt barnas liv. De har ikke valgt å være med på bloggen, og det er noe som kan forfølge dem resten av livet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble det avslørt? Jeg fikk ikke sett episoden igår :vin:

Anonymous poster hash: c1ffd...1e6
Skrevet

Ble det avslørt? Jeg fikk ikke sett episoden igår :vin:

Bloggerne er jo i dag :)
AnonymBruker
Skrevet

Bloggerne er jo i dag :)

Sånn kan det gå når vinen sitter for lenge! :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og andre påstår at de ser at det er Jan... Anonymous poster hash: 9b099...2e8

Jan bor i Kristiansand og hun har besøk av barnefaren omtrent hver dag hjemme i Stavanger...

Er nok ingen tvil om at det er Mathijs nei, prikklike er de og...

Anonymous poster hash: d1ec5...3d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hvem er faren?

Anonymous poster hash: 01e0a...6ce
Skrevet

Så hvem er faren?

Anonymous poster hash: 01e0a...6ce

Mathjis
AnonymBruker
Skrevet

Mathjis

Sjokk...

Anonymous poster hash: a984e...95e

AnonymBruker
Skrevet

Var det andre barnet planlagt? 

Uten å ha noe innsikt i livet hennes ville jeg ha trodd det, gjerne slik at det ikke blir særlig aldersforskjell mellom barna. Det er jo ikke slik at man blir uplanlagt gravid som 15-åring, og blir det igjen som 17-åring. Da må man i så fall ha store mangler når det kommer til prevensjonskunnskap. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var det andre barnet planlagt? 

Uten å ha noe innsikt i livet hennes ville jeg ha trodd det, gjerne slik at det ikke blir særlig aldersforskjell mellom barna. Det er jo ikke slik at man blir uplanlagt gravid som 15-åring, og blir det igjen som 17-åring. Da må man i så fall ha store mangler når det kommer til prevensjonskunnskap. 

Jeg tror det var planlagt. Hun skrev et innlegg på bloggen om at hun ønsket seg en baby til noen måneder før hun ble gravid. ( Det skal ligge på bloggen) Hun ønsket at Michelle skulle få bli storesøster og at det ikke skulle være så langt mellom dem. Jeg tror det var planlagt ifra Anna sin side, pga all babysnakket før hun ble gravid. Er helt enig i det du sier, at hun burde jo klart å beskytte seg såpass, hva er oddsen for at du blir gravid to ganger på 4 år ved prevansjonssvikt. Den er relativt liten. Og det er jo bare mer mistenkelig når hun ønsker seg baby også plutselig svikta prevansjonen igen...

Hun er en god mor og begge fedrene virker som oppegående gutter. Men jeg kan ikke noe for deg følelsen jeg sitter igjen med at det var litt "sett up", at hun ville bli gravid uansett hva.

Håper hun og Mathjis finner tilbake til hverandre! 

Men håper egentlig Anna slutter å blogge om barna, syntes det er ganske ille at hun velger å flytte fordi det er mye stress for Michelle. Hun har selv lagt opp til det, så der burde hun tatt ansvar på en annen måte. 

Anonymous poster hash: 12a6d...1ef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mathjis

Har han noe etternavn?

Anonymous poster hash: 28d05...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...