Gå til innhold

Til dere gifte menn som sjekker opp andre damer...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte i min nåværende jobb for et halvt år siden. Det er en stor bedrift, med mindre avdelinger. På "min" avdeling jobber jeg tett med en gift mann. Hans kone jobber også i samme firma men i en annen avdeling. Av og til omgås vi denne avdelingen også så jeg kjenner til henne også. Nå har denne mannen kommet med seksuelle tilnærminger til meg, og har sagt rett ut at han syns jeg er jævla sexy, og at han vil ha meg. Men siden han er gift har jeg avvist han. Dessuten virker det som han og kona er veldig lykkelige, og begge ser forelsket ut i hverandre. Hva får han da til å prøve seg på meg? Og hva skal til for å få han til å slutte å se på meg på denne måten? Han sier det kun er fysisk, men jeg tenker at han må da kunne styre seg!! Virkelig!! Jeg trives godt i jobben min, og vil gjerne unngå at dette blir et problem for oss. Selv om jeg har avvist han så fortsetter han å småflørte med meg, og jeg begynner å syns at det hele er litt ubehagelig. Noen menn her som har noen tanker rundt dette? Hvorfor han gjør dette? Ikke lett å forstå dere menn noen ganger altså :/

Anonymous poster hash: 0c8b1...3e8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de har et åpent forhold?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Fordi menn er jævlige. Si til ham at dersom dette fortsetter vil du tipse dama hans om det han bedriver.

Skrevet

Hva er seksuelle tilnærminger TS?

At du får høre du er sexy trenger ikke være seksuell tilnærming.

Jenter som jobber i mannsmiljøer får høre "mye" selv om dette ikke er ment som flørting i seriøs forstand.

Mulig det er misforståelser?

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som jobber i mannsmiljøer får høre "mye" selv om dette ikke er ment som flørting i seriøs forstand.

Dette MÅ være tull. Seksuelle tilnærmelser er seksuell trakassering og ikke greit på en arbeidsplass uansett om flertallet er menn som arbeider der. 

Man skal ikke tåle noe mer bare fordi man er kvinne skjønner du. Det går heller ikke an å misforstå dette. Snakk om victim blaiming. 

Anonymous poster hash: 05f69...6ec

• Liker 1
Skrevet

Dette MÅ være tull. Seksuelle tilnærmelser er seksuell trakassering og ikke greit på en arbeidsplass uansett om flertallet er menn som arbeider der. 

Man skal ikke tåle noe mer bare fordi man er kvinne skjønner du. Det går heller ikke an å misforstå dette. Snakk om victim blaiming. 

Offer skylden om du skriver riktige engelsk gloser..........

Tror ikke du er på samme planeten som de som jobber med med kvinner i et mannsmiljø.

Her det ikke snakk om å tro at "jævla sexy" trenger bety noe spesielt.

Hva enkelte tåler er noe annet......... kalenderbilder på toaletter finnes enda selv om det ikke skal være det i Norge

AnonymBruker
Skrevet

Offer skylden om du skriver riktige engelsk gloser..........

Tror ikke du er på samme planeten som de som jobber med med kvinner i et mannsmiljø.

Her det ikke snakk om å tro at "jævla sexy" trenger bety noe spesielt.

Hva enkelte tåler er noe annet......... kalenderbilder på toaletter finnes enda selv om det ikke skal være det i Norge

Jeg har selv vært eneste kvinne på arbeidsplassen. Jeg har blitt sett på som en medarbeider som alle andre, og skal ikke godta å bli behandlet dårlig eller kalt ting bare fordi jeg har en innovertiss. Dette sliter du tydeligvis med å forstå. 

Ingen kvinner skal tåle seksuell trakassering. Og hvis du synes kvinner skal tåle seksuell trakassering er det ditt problem. Det strider uansett med norsk lov. Så hvis du vil behandle kvinner som kjønnsobjekter og ikke som medarbeidere så har du faktisk ikke lov til det. Det er straffbart. 

Vi kvinner er ikke en vandrende vagina. Vi er mennesker, og skal bli sett på deretter. 

Skrevet

Jeg har selv vært eneste kvinne på arbeidsplassen. Jeg har blitt sett på som en medarbeider som alle andre, og skal ikke godta å bli behandlet dårlig eller kalt ting bare fordi jeg har en innovertiss. Dette sliter du tydeligvis med å forstå. 

Ingen kvinner skal tåle seksuell trakassering. Og hvis du synes kvinner skal tåle seksuell trakassering er det ditt problem. Det strider uansett med norsk lov. Så hvis du vil behandle kvinner som kjønnsobjekter og ikke som medarbeidere så har du faktisk ikke lov til det. Det er straffbart. 

Vi kvinner er ikke en vandrende vagina. Vi er mennesker, og skal bli sett på deretter. 

Det er ikke det jeg skriver............at kvinner skal trakasseres.

Du får jammen musa til elefant...........

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det jeg skriver............at kvinner skal trakasseres.

Du får jammen musa til elefant...........

Du skriver at det ikke trenger å bety noe at kvinner kalles "jævla sexy" på jobb. 

Hva betydningen er, er totalt irrelevant. Det er fortsatt ulovlig. Det er fortsatt seksuell trakassering. Og hvis du synes at en kvinne tåler lite når hun ikke aksepterer seksuell trakassering tror jeg rett og slett at du enten er en slik typisk mobber som mener folk skal tåle at du oppfører deg dårlig mot dem, eller at du ikke klarer å forstå hvor utrolig ubehagelig det er for kvinner å bli trakassert.   

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen hadde sagt at jeg var jævlig sexy hadde jeg faktisk tatt det som en kompliment!

Anonymous poster hash: d708f...482
AnonymBruker
Skrevet

Når han sier at ha har lyst å ta meg, og drømmer om sex med meg så er ikke dette til å misforstå.. Syns jeg da!

Anonymous poster hash: 0c8b1...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Seksuell tilnærming er seksuell trakassering???? Ok😨

Anonymous poster hash: 7b809...620

Gjest Fotballen
Skrevet

Han er en ekkel jævel så klart. Stakkars dama hans. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...