Gå til innhold

Trygt å vise ansikt på camside?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en liten greie for disse camsidene.. Spennende å vise/gjøre/høre fremmede mennesker på nettet. Spesielt hvis man er småkåt, alene, og ønsker spenning.

Men, jeg tør ikke vise ansikt, selv om dette kunne gjort alt enda mer deilig. Er redd for at det tapes osv av motparten. Noen som vet noe om hvor utrygt/trygt dette er?

Eventuelt om man gjør dette via en side det koster penger å se motparten, vil det være tryggere da?

Ser frem til svar.



Anonymous poster hash: eb20d...79e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viser du kropp så bør du ikke vise ansikt...

 

Anonymous poster hash: c860a...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke trygt.

Det er stor sjanse for å bli lagt ut på en av de mange forums/websider der sånt deles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke trygt.

Det er stor sjanse for å bli lagt ut på en av de mange forums/websider der sånt deles.

På sider som man betaler for å se andre og?

Anonymous poster hash: eb20d...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei,

 

Har en liten greie for disse camsidene.. Spennende å vise/gjøre/høre fremmede mennesker på nettet. Spesielt hvis man er småkåt, alene, og ønsker spenning.

Men, jeg tør ikke vise ansikt, selv om dette kunne gjort alt enda mer deilig. Er redd for at det tapes osv av motparten. Noen som vet noe om hvor utrygt/trygt dette er?

Eventuelt om man gjør dette via en side det koster penger å se motparten, vil det være tryggere da?

Ser frem til svar.

Anonymous poster hash: eb20d...79e

 

 

Tenner selv av å runke på cam, men viser aldri ansiktet når jeg gjør det på f.eks Chatroulette. Har ved et par anledninger møtt noen jeg kjenner (skjer ikke ofte), og det var da godt at de ikke kjente meg igjen og nexta meg. Starter alltid samtalene ved å kun vise overkroppen ettersom man oftest møter barn mellom 10-15 der. De skipper jeg SELVFØLGELIG!

 

Men hvis jeg har chattet med noen over lengre tid, helt til jeg stoler 100% på partneren,  viser jeg ansiktet mitt mens jeg runker på cam.

 

Jeg skammer meg ikke over å runke på cam, blir tent bare av at jenter ser på meg selv om de oftest ikke gjør noe tilbake. Selv om de sitter og fniser av det er det seksuelt opphissende. Det mest morsomme er jenter som går på Chatroulette for å så bli fornærma når de ser en bar overkropp. Da har de ingenting på Chatroulette å gjøre. 

 

For å svare på spørsmålet ditt er det ikke så lurt å vise ansiktet til tilfeldige personer. Jeg har kun gjort det til et par jenter som jeg snakket en god del sammen med, vi tok selvfølgelig noen forhåndsregler. At vi ikke fikk lov til å ta bilder, filme etc. Med respekt gjorde jeg ingen av tingene, vil ikke risikere å havne i fengsel. Har egentlig ikke noe behov for å filme heller, ettersom jeg kun blir tent når jeg ser dem live.

 

Regner med at du er jente? Kunne ønske det fantes flere som deg, for det er vanskelig å komme borti jenter som liker camsex i disse dager! ;)

Anonymous poster hash: 6c302...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som filmer dette, så for all del ikke vis ansiktet ditt!!



Anonymous poster hash: 32526...234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

På sider som man betaler for å se andre og?

Anonymous poster hash: eb20d...79e

 

Det er steder der kvisete gutter sitter og forsøker å imponere hverandre med å legge ut bilder og videoer av "tøser" og "bitcher" med ørene på stilk i tilfelle moren deres plutselig skulle komme inn på rommet uten å banke på døren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er nok ikke så lurt nei.

Endret av Briljant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tenner selv av å runke på cam, men viser aldri ansiktet når jeg gjør det på f.eks Chatroulette. Har ved et par anledninger møtt noen jeg kjenner (skjer ikke ofte), og det var da godt at de ikke kjente meg igjen og nexta meg. Starter alltid samtalene ved å kun vise overkroppen ettersom man oftest møter barn mellom 10-15 der. De skipper jeg SELVFØLGELIG!

 

Men hvis jeg har chattet med noen over lengre tid, helt til jeg stoler 100% på partneren,  viser jeg ansiktet mitt mens jeg runker på cam.

 

Jeg skammer meg ikke over å runke på cam, blir tent bare av at jenter ser på meg selv om de oftest ikke gjør noe tilbake. Selv om de sitter og fniser av det er det seksuelt opphissende. Det mest morsomme er jenter som går på Chatroulette for å så bli fornærma når de ser en bar overkropp. Da har de ingenting på Chatroulette å gjøre. 

 

For å svare på spørsmålet ditt er det ikke så lurt å vise ansiktet til tilfeldige personer. Jeg har kun gjort det til et par jenter som jeg snakket en god del sammen med, vi tok selvfølgelig noen forhåndsregler. At vi ikke fikk lov til å ta bilder, filme etc. Med respekt gjorde jeg ingen av tingene, vil ikke risikere å havne i fengsel. Har egentlig ikke noe behov for å filme heller, ettersom jeg kun blir tent når jeg ser dem live.

 

Regner med at du er jente? Kunne ønske det fantes flere som deg, for det er vanskelig å komme borti jenter som liker camsex i disse dager! ;)

Anonymous poster hash: 6c302...138

 

Hehe, ja, men nå tenner jeg først og fremst på jenter jeg da..

 

 

Feks nettsiden livejasmin.com, har du prøvd denne? 

Tror du det er trygt å vise ansiktet der, da disse er profesjonelle.

Anonymous poster hash: eb20d...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, ja, men nå tenner jeg først og fremst på jenter jeg da..

 

 

Feks nettsiden livejasmin.com, har du prøvd denne? 

Tror du det er trygt å vise ansiktet der, da disse er profesjonelle.

Anonymous poster hash: eb20d...79e

 

Myfreecams skal visst også være ganske safe. Ser ofte at om noen legger ut videoer de har tatt opp av "modellene" så blir de fjernet med en gang. Er derimot ikke alle som blir fjernet, for eksempel hun der Briana ligger det mange videoer av på nette. Missskye derimot er det vanskelig å finne veideoer av. 

Anonymous poster hash: 2ad5f...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemeni. Helt på trynet å hele tatt vurdere vise ansiktet. Noen ganger lurer jeg på om det er mye omløp ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har da ingen måte å forsikre deg på at det ikke blir tatt opp av motparten. Så nei - det er ikke trygt!



Anonymous poster hash: 225e4...90f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes uendelig mye film av jenter fra Chaturbate, Myfreecams og Cam4 på nett, har også sett opptak av en norsk jente..

Ingen sider er trygge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...