Anony123 Skrevet 9. juni 2015 #1 Skrevet 9. juni 2015 Hei, våkner opp med utslett på penishodet i dag. Det klør veldig. Har hatt samme partner i 1 år nå. Ver noen hva det kan være?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #2 Skrevet 9. juni 2015 Hei, våkner opp med utslett på penishodet i dag. Det klør veldig. Har hatt samme partner i 1 år nå. Ver noen hva det kan være? Ser ut til at det kan være utslett bare, går nok bort av seg selv. Anonymous poster hash: 9929e...9e5
Anony123 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2015 Ser ut til at det kan være utslett bare, går nok bort av seg selv.Anonymous poster hash: 9929e...9e5
Anony123 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2015 Ok, er det noen andre som har svar på dette?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #5 Skrevet 9. juni 2015 Ser ut som sopp. Kjøp Canesten (krem) på apoteket og smør på iht bruksanvisningen. La partner ta en kur evt også, hvis hun begynner å klø. Det er ikke farlig, bare plagsomt. (Soppinfeksjon kan smitte mellom dere, men det er ikke en kjønnssykdom. Kan oppstå feks. ved for mye vanlig såpe når man vasker seg, varmt og klamt (stram boxer) etc. Anonymous poster hash: 1fcdb...b24
Gjest Fotballen Skrevet 9. juni 2015 #6 Skrevet 9. juni 2015 Sexy tissefant. Hvis det ikke går bort så hør med legen.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #7 Skrevet 9. juni 2015 Det der er sopp Anonymous poster hash: f0f13...92a
Anony123 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2015 Ok takk for svar :-) bør jeg ikke ha sex på en stund altså?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #10 Skrevet 9. juni 2015 Kjæresten min hadde akkurat det samme - og da viste det seg at vi begge to hadde sopp. Canesten fungerte ikke på han, han har hatt god hjelp av Dactakort eller hva den heter. spør kjæresten din om hun også klør, det er ikke sikkert hun tør og fortelle deg det. Kanskje hun vet at hun har sopp også :-) Jeg vil anbefale, ut fra egne erfaringer, å unngå sex mens du/dere behandles. Da fungerer behandlingen bedre, og dere slipper og ''smitte'' hverandre hele tiden! Anonymous poster hash: 43db6...80a
Anony123 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #11 Skrevet 9. juni 2015 Kjæresten min hadde akkurat det samme - og da viste det seg at vi begge to hadde sopp. Canesten fungerte ikke på han, han har hatt god hjelp av Dactakort eller hva den heter. spør kjæresten din om hun også klør, det er ikke sikkert hun tør og fortelle deg det. Kanskje hun vet at hun har sopp også :-) Jeg vil anbefale, ut fra egne erfaringer, å unngå sex mens du/dere behandles. Da fungerer behandlingen bedre, og dere slipper og ''smitte'' hverandre hele tiden!Anonymous poster hash: 43db6...80a Flott! Takk for svar :-) vet hun hae hatt sopp tidligere, men vi får ta kur begge to og håpe det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2015 #12 Skrevet 9. juni 2015 Flott! Takk for svar :-) vet hun hae hatt sopp tidligere, men vi får ta kur begge to og håpe det hjelper. Ja dere får prøve på det :-) Ta en tur til legen om ikke - de har tabletter på resept som knekker det. Lykke til, det er no herk Anonymous poster hash: 43db6...80a
Anony123 Skrevet 9. juni 2015 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2015 Ja dere får prøve på det :-) Ta en tur til legen om ikke - de har tabletter på resept som knekker det. Lykke til, det er no herk Anonymous poster hash: 43db6...80a Takk :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå