Gå til innhold

Introdusere leketøy i forholdet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren min har vært sammen i fire år nå, men jeg har aldri klart å få orgasme under samleie med ham, eller ved penetrering generelt. På egenhånd har det aldri vært noe problem å komme, og jeg anser egentlig meg selv som en ganske seksuell person. Vi er begge ganske konfliktsky, og det har vært vanskelig å snakke om det. Han vet dog at det er et problem for meg.

Jeg har lenge snakket om at det kanskje kunne gå an for oss å prøve en vibrator eller lignende under samleie, men føler jeg er litt alene om det, og tør bare nevne det etter et glass eller to (eller ti).

Hvordan går man egentlig frem for å introdusere sexleketøy i et allerede godt etablert forhold?

Har noen av dere erfaringer med slikt? Noen eventuelle tips til hva slags "hjelpemidler" man kanskje burde starte med?

Anonymous poster hash: 09c28...25e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare motet meg opp til det med et glass og to (og ti :ler: ), og så bare gjort det. Kjøp inn i forkant, evt. at dere kan velge ut sammen kanskje? Vi gjorde det, gikk for en helt enkel vibrator som kun er ment for klitoris.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en del leketøy, da jeg er litt sexleketøy-freak  :fnise: Synes det er gøy å prøve ut nye ting!

Å introdusere de for kjæresten gikk helt fint, tror jeg bare sa jeg hadde en del som kunne vært gøy å prøve sammen med han, siden jeg ikke kommer av penetrering eller mine egne fingre når vi har sex. "Problemet" for vår del er at han synes de er vanskelig å bruke på meg, da han ikke vet om han treffer riktig og sånne ting, så hvis vi bruker de er det jeg som styrer. Og han er ikke veldig glad i at jeg bruker de mens vi har sex, for vibrasjonene påvirker jo han også, og han synes det er så deilig at han ikke klarer å holde like lenge som uten.

Jeg tror det er lurt å begynne med noe som er lite av størrelse, i alle fall, så det ikke blir veldig "skremmende" for mannen. Drar ikke frem wanden første gang liksom  :laugh: Tror det er lurt å plukke ut noe sammen, som *Maja* foreslår.

Jeg for min del sikler litt på We-wibe, men har hørt mange sier at det er vanskelig å få den til å sitte riktig, og det er mye penger å bruke på noe som kanskje ikke funker..

Skrevet

Jeg har en del leketøy, da jeg er litt sexleketøy-freak  :fnise: Synes det er gøy å prøve ut nye ting!

Å introdusere de for kjæresten gikk helt fint, tror jeg bare sa jeg hadde en del som kunne vært gøy å prøve sammen med han, siden jeg ikke kommer av penetrering eller mine egne fingre når vi har sex. "Problemet" for vår del er at han synes de er vanskelig å bruke på meg, da han ikke vet om han treffer riktig og sånne ting, så hvis vi bruker de er det jeg som styrer. Og han er ikke veldig glad i at jeg bruker de mens vi har sex, for vibrasjonene påvirker jo han også, og han synes det er så deilig at han ikke klarer å holde like lenge som uten.

Jeg tror det er lurt å begynne med noe som er lite av størrelse, i alle fall, så det ikke blir veldig "skremmende" for mannen. Drar ikke frem wanden første gang liksom  :laugh: Tror det er lurt å plukke ut noe sammen, som *Maja* foreslår.

Jeg for min del sikler litt på We-wibe, men har hørt mange sier at det er vanskelig å få den til å sitte riktig, og det er mye penger å bruke på noe som kanskje ikke funker..

Vi har We-vibe, og her var det skivebom. :P Den førte bare til enda større frustrasjon hos meg og enda raskere orgasme for ham. :ler: Jeg trenger litt kraftigere saker på klitoris enn det der altså. 

Skrevet

Vi har We-vibe, og her var det skivebom. :P Den førte bare til enda større frustrasjon hos meg og enda raskere orgasme for ham. :ler: Jeg trenger litt kraftigere saker på klitoris enn det der altså. 

Ah, søren. Jaja, da er det vel bare å legge den tanken på hylla først som sist :)

For øvrig har jeg en Black fairy som funker som rakker'n, om du er ute etter tips ;) Den går på strøm da, så er litt styr med ledning om man skal bruke den under sex, men jeg er veldig fornøyd med den i alle fall!

Skrevet

Ah, søren. Jaja, da er det vel bare å legge den tanken på hylla først som sist :)

For øvrig har jeg en Black fairy som funker som rakker'n, om du er ute etter tips ;) Den går på strøm da, så er litt styr med ledning om man skal bruke den under sex, men jeg er veldig fornøyd med den i alle fall!

Ooo, jeg tar imot alle tips jeg kan få. :nigo: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at så lenge du ikke kjøper en veldig naturtro dildo som er større enn kuken hans så burde det gå greit. Kanskje han til og med digger det sånn som min gjorde ;)

Anonymous poster hash: bf586...e5c

Skrevet

Jeg prøvde det på min eks etter tre år og han ble fornærmet og så på det som utroskap..Men alle menn er forskjellige. Si til han at du kunne tenkt deg å få en orgasme sammen med han, og at dere kanskje kunne prøvd en liten klitorisvibrator for å se om det fungerte. Om det hjelper med et par drinker innabords før du spør så gjør det.
Jeg anbefaler Lelo Nea, jeg klarer ikke å få orgasme med partner bare med å bruke fingre, og denne fungerer utmerket på meg. Den er veldig liten og feminin, og de mennene jeg har brukt den med har syntes den var søt og ikke sett på den som en trussel(en svær dildo hadde kanskje gjort noen menn engstelige). 

AnonymBruker
Skrevet

Ooo, jeg tar imot alle tips jeg kan få. :nigo:

Det finnes en mindre utgave som går på batteri og den synes jeg funker helt utmerket både alene og sammen med kjæresten ;)

Denne. Den ser kjedelig ut men er en hissigpropp. Jeg har slitt ut én (gikk i stykker i "bøyen") og er nå på min andre.

Jeg lurte inn litt snakk om leketøy når jeg og kjæresten snakket sammen og "spøkte" litt under eller etter sex om at jeg kanskje skulle vise ham leketøyet mitt. Da jeg merket at han var positivt innstilt, introduserte jeg ham for den lille vibratoren min. Det ble sto suksess for både meg og ham, så siden da har vi nesten bestandig hatt litt ekstra vibrasjoner med i leken :)

Anonymous poster hash: 04ce5...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...