Gå til innhold

Har du hatt kjønnsvorter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har du hatt det?

Hvor lenge måtte du bruke krem før de gikk vekk?

Kom de tilbake igjen? I såfall hvor lang tid etter behandling?

Noen kjerringråd?

Har brukt kremen ca 3 dager nå, men er så fryktelig "øm" av den, og det svir en del når jeg tisser. Føler meg sår. Smurt med vaselin, men føler ikke det hjelper. 

 

Dersom du ikke behandlet, hvor lang tid tok det før de gikk vekk? Ble de større?



Anonymous poster hash: fa830...dd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det for 6-7 år siden. Varte kanskje noen uker/md før de gikk bort av seg selv. Aldri hatt det igjen. 



Anonymous poster hash: d4ddd...ef5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Man må visst ha sex for å få det, har jeg hørt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kjønnsvorter. Har hatt det i litt over tre år, men har kun hatt ett utbrudd. Jeg behandlet det ikke (dum som jeg er), så gikk i ca et halvt år med de.

 

Det begynte først i skjeden, så ble det bare flere og flere, ca fra skjedeåpningen og bak mot rumpehullet. Klødde noe jævlig og. Etter det har jeg ikke hatt det, men om jeg skulle få utbrudd igjen går jeg til legen asap.



Anonymous poster hash: 36ab7...5c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor lenge har du hatt det?

Hvor lenge måtte du bruke krem før de gikk vekk?

Kom de tilbake igjen? I såfall hvor lang tid etter behandling?

Noen kjerringråd?

Har brukt kremen ca 3 dager nå, men er så fryktelig "øm" av den, og det svir en del når jeg tisser. Føler meg sår. Smurt med vaselin, men føler ikke det hjelper. 

 

Dersom du ikke behandlet, hvor lang tid tok det før de gikk vekk? Ble de større?

Anonymous poster hash: fa830...dd8

 

Hadde kjønnsvorter i 2-3 år, og prøvde forskjellige kjerringråd og diverse middel mot vanlige vorter.

 

Så bestilte jeg denne på nett

http://www.euroclinix.no/condyline.html

 

Vortene forsvant i løpet av et par uker og har aldri sett dem siden. Dette er 3 år siden.

Anonymous poster hash: 9708f...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har du hatt det? Jeg fikk det så vidt i april i fjor, så utviklet det seg og ble mer. Dro til gynekologen i juli, og da hadde det utviklet seg såpass at jeg hadde mange titalls små rundt hele skjede-området inkl. inni.

Hvor lenge måtte du bruke krem før de gikk vekk? Jeg fikk resept på Aldara, kjempesterk krem som svidde som et helvete! Aldri hatt så store smerter før. Jeg trodde jeg måtte bruke dette i mange uker før jeg fikk ønsket resultat, men alle vortene var borte etter to uker.

Kom de tilbake igjen? I såfall hvor lang tid etter behandling? Nå er det gått ca. ett år, og jeg har ennå ikke sett noen nye vorter siden jeg behandlet meg i juli.

Noen kjerringråd? Nei.

 

Har brukt kremen ca 3 dager nå, men er så fryktelig "øm" av den, og det svir en del når jeg tisser. Føler meg sår. Smurt med vaselin, men føler ikke det hjelper. Dersom mulig, unngå å smør på rundt urinrørsåpningen, med mindre det faktisk er vorter der. Er det vorter der er det umulig å ikke få det på friske slimhinner, og da vil det etse og svi. Nå vet ikke jeg hvilket preparat du har fått, men du må bare gjennom det. Det føles SÅ digg å bli kvitt det.

 

Dersom du ikke behandlet, hvor lang tid tok det før de gikk vekk? Ble de større? Jeg ble riktig nok behandlet, men i april visste jeg ikke om det var kjønnsvorter jeg hadde fått eller om det bare var nupper. Jeg fikk først time hos fastlege i juni, og hun mente det var så lite at jeg bare kunne la det gå. Hun ga meg ingen resept på noe som helst. Jeg insisterte på å bli henvist videre til gynekolog. Det gjorde jeg rett i. Fra et par bittesmå vorter i april utviklet det seg til mange titalls små både inni skjeden og utover hele kjønnsorganet. Skjedeåpningen var helt ruglete, og det var uaktuelt for meg å ha sex med noen. Det så selvfølgelig ikke ut som ekstremtilfellene man får opp på google, alle var veldig små, men du kunne både se og kjenne de utrolig godt. Det sies at de går vekk av seg selv etter hvert, men det kan ta både ett og to år, og du kan ende opp med å få hele underlivet ditt midlertidig "grodd igjen" av vorter om du lar det gå for langt. Best å behandle det så fort som mulig.

 


Anonymous poster hash: cadc9...90d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt det. hjalp ikke med krem og div midler så jeg ble lagt i narkose og de tok det med laser.

 

når det er sagt er du bærer av viruset hele livet men det er over halvparten av den norske befolkning er bærere av viruset uansett



Anonymous poster hash: 8c7bc...e9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...