Gå til innhold

10 år...

Bokalven

Anbefalte innlegg

Min kjære og jeg har om et par uker vært sammen i 10 år. Dette ønsker vi å markere, og jeg har påtatt meg "å koke i hop noe". ;) Noen gode idéer om hva man kan finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva gjorde dere da dere traff hverandre? Hva gjorde dere på den første daten? Kan du komme på noe dere gjorde sammen i begynnelsen som dere kan "mimre" på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var ex. phil. studenter da vi møttes og datet igrunnen aldri... Gå på universitetet og spise den dårlige maten de har der (tror ikke de har vegetarmat lenger heller, men er ikke sikker) er ikke akkurat aktuelt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg sa i første innlegg, om et par uker. Det kan godt koste noe penger, bare ikke så alt for mye, siden jeg er fattig student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, hotell/overnatting/reise bort er uakuelt pga. veldig dyrt og så har vi jo jobb og studier.

Fest er også helt uaktuelt, dette er kun for oss to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss på tiårsdagen vår, men det er kanskje ikke aktuelt for dere? :tunge1:

Piknik på stuegulvet med vin, ost og kjeks? Evt på balkongen om dere har det. Masse klær og dyner og pledd.

Het date i badekaret?

Gjensidig massasje med oljer og levende lys?

En morsomt kveld på byen?

Bowle eller sånn lasergreie som jeg ikke husker hva heter, evt paintball?

Skogstur med nistepakke og kakao på termos?

En natt på hotell trenger ikke bli så fryktelig dyrt faktisk..

Ut og spise på en liten, koselig, intim restaurant?

Gratulerer på forhånd i alle fall! Jeg er en skikkelig sucker for sånt. Ikke den største romantikeren, men synes det er så koselig med par som har holdt sammen så lenge! :hjerte: Selv føles det som om jeg møtte sambo for bare et par år siden :roll: Tida går fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss på tiårsdagen vår' date=' men det er kanskje ikke aktuelt for dere? :tunge1: [/quote']

Nei, vi skal ikke gifte oss enda. Jeg er fortsatt student!

Kunne vært koselig, hadde det ikke vært for at han ikke liker massasje... :ler:

Morsom kveld på byen er et alternativ, selv om vi må hjem sånn rimelig tidlig, siden vi begge skal tidlig opp dagen etter.

Brrr... Pluss, jeg er ikke veldig begeistret for nistemat. Og det er ikke han heller... :ler:

Hotell i Oslo blir nok for dyrt for en student med begrenset inntekt når hun kan sove helt gratis hjemme i leiligheten sin. ;)

Dette er nok det mest realistiske forslaget så langt. :)

Takk. Og jeg vet! Tiden flyr! Det er bare når jeg tenker over alle tingene jeg har gjort at jeg skjønner hvor gammel jeg faktisk er, for jeg føler meg så mye yngre! :)

Mon tro om jeg kan finne en koselig restaurant i Oslo som ikke er så dyr og med et godt utvalg i vegetarmat? Vegeta er ikke aktuelt, der er det strengt tatt ikke så koselig synes jeg. Indisk/pakistansk mat er godt, så også thai. Men kinesisk er blæ. *tenketenke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...