Gå til innhold

Ulike bryster og BH..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ulike bryster. Den ene brystvorten stikker i en litt annen retning enn den andre. Samboer (som ser dem fra en annen vinkel enn meg) sier at han mener det er sånn fordi den ene puppen er større enn den andre. Jeg synes ikke det er størrelsen som er problemet egentlig, men mer at den ene er litt lengre ned enn den andre. Det er snakk om 2 cm altså, så jeg vet andre har myyye større problem ang dette enn meg. Ei jente jeg kjenner har forskjellige bryster og er åpen om det. Hun sier den ene er 2 cupstørrelser større enn den andre, og at hun har problemer med å finne BH.

Jeg har også store problemer med BH fordi den ene er lengre ned enn den andre. Føler at BH-en bare glir opp til den øverste puppen slik at litt av den nederste puppen blir klemt, og det gjør veldig vondt. Jeg skulle hatt strl 60DD-E (60DD på Change er en halv strl mindre enn E), men bruker 65D pga dette, men resultatet blir da at BH-en ikke blir så fin på min kropp. Det verste er jo at alle BHer blir litt ubehagelig. Har bare 1 BH som egentlig er komfortabel nok, fordi den er myk der spilene er. Jeg må forøvrig ha BH med spiler, for funker ikke for meg uten.

Noen andre med samme BH-problem?

Anonymous poster hash: 6100c...293
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dytt

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje innlegg på det høyeste/minste brystet kan hjelpe, slik at du kan bruke bh ikke passende omkrets? Riktig omkrets er avgjørende for god støtte. Bandagister er vant til tilpasning til kvinner som har hatt brystkreft og har ujevne bryster eller protese. Kanskje du kan få tips der?

Anonymous poster hash: d31bd...671

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje innlegg på det høyeste/minste brystet kan hjelpe, slik at du kan bruke bh ikke passende omkrets? Riktig omkrets er avgjørende for god støtte. Bandagister er vant til tilpasning til kvinner som har hatt brystkreft og har ujevne bryster eller protese. Kanskje du kan få tips der?Anonymous poster hash: d31bd...671

Takk. Hva slags innlegg er det snakk om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...