AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #1 Skrevet 8. juni 2015 hei! er det noen av dere som har besøkt helsestasjon for ungdom? var det bra der? jeg har tenkt meg dit for å snakke om tampong osv haha trenger litt hjelp og informasjon. bor i Trondheim, så er det noen som har vært på en helsestasjon for ungdom i Trondheim? håper dere kan svare for jeg kjenner at jeg gruer meg veldig til å dra dit, tror et kan bli flaut. så hver så snill og fortell litt om hvordan det er. :-D fortell om hvordan de som jobber der er og om de feks. sjekker om du kan ha noen sykdommer. og om de kontakter foreldrene (må ikke skje) ja bare fortell meg deres opplevelse der Anonymous poster hash: 5e66c...33e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2015 #2 Skrevet 8. juni 2015 Har vært på helestasjonen for ungdom i stavanger et par ganger og har flere positive opplevelser med opplegget. Kort ventetid, fullstendig taushetsplikt(foreldre blir selvfølgelig kontaktet dersom det er noe alvorlig), mulig å avtale med lege for å testes for kjønnssykdommer, osv. Var et par korte koselige besøk der inne Anonymous poster hash: ce83f...ec6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå